معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیک در بزرگراه‌های همت، نواب، یادگار، زین‌الدین و آبشناسان زیاد است.

 سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع تردد‌ها و آغاز ترافیک در سطح معابر پایتخت هستیم.

سرهنگ کشیر گفت: بار ترافیک در بزرگراه‌های همت، یادگار، شهید سلیمانی، صدر، شیخ فضل الله، حکیم، بابایی، پل سید خندان، امام علی (ع) زین الدین، چمران، آبشناسان، اشرفی اصفهانی، جناح، تهران – کرج، شهید سلیمانی، یادگار امام (ره)، صیاد و آزادگان شروع شده و در حال بیشتر شدن است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همچنین در محدوده بزرگراه‌های نواب قبل از پل نهم دی، انتهای تونل توحید به شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک و آغاز تردد‌ها در این مقاطع هستیم.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان در پیاده رو‌ها که محل امن برای تردد عابرین پیاده است حرکت نکرده و با این کار جان خود و دیگران را به خطر نیندازند. وی همچنین به راکبین موتورسیکلت در ایام و شب‌های محرم توصیه داشت که همیشه با چراغ روشن در معابر تردد کنند و از کلاه کاسکت با رنگ روشن استفاده کرده و تمام حواس خود را به تردد عابرین اختصاص دهند تا حادثه‌ای روی ندهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار