رئیس کمیته عمران شورای شهر گفت: نیاز به پارکینگ در شهر تهران جدی است و این نیاز به اندازه‌ای است که تا سال‌ها نمی‌توانیم بگوییم بی‌نیاز از آن هستیم.

سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای شهر با بیان اینکه برنامه مدونی برای پارکینگ‌سازی در سطح شهر وجود دارد، اظهار کرد: یکی از مباحث ما ساخت پارکینگ‌های مکانیزه در فضا‌هایی است که قابلیت ساخت پارکینگ‌های بتنی را ندارند. این پارکینگ‌های مکانیزه در حال طراحی در مناطق مختلف هستند.

وی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی در خصوص ساخت این پارکینگ‌ها انجام خواهد شد تا شرکت‌هایی که تمایل به سرمایه‌گذاری دارند، مشارکت کنند، یادآور شد: ممکن است این پارکینگ‌ها در بازه ۵ تا ۱۰ ساله و یا تا زمانی که نیاز باشد، مورد استفاده قرار بگیرند.

آقامیری با اعلام اینکه سیاست ما این است که در هر منطقه‌ای که زمین مناسب باشد، پارکینگ ساخته شود، تصریح کرد: نیاز به پارکینگ در سطح شهر تهران جدی است و این نیاز به اندازه‌ای است که تا سال‌ها نمی‌توانیم بگوییم بی‌نیاز از آن هستیم.

به گزارش شهر،  رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پارکینگ به زمین نیاز دارد و متأسفانه در مناطق مرکزی زمین به اندازه کافی نداریم؛ مگر اینکه بخش خصوصی زمین داشته باشد و بخواهد مشارکت کند که در آن صورت می‌توانیم در شهرداری مشوق‌هایی را برای سرمایه‌گذاران در نظر بگیریم که از جمله می‌توان به ایجاد کاربری اداری، تجاری و تالار‌های پذیرایی در صورت اختصاص زمین برای ساخت پارکینگ، اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار