آمار تعداد تماشاگران و میزان فروش ماهانه نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۵ تیر‌ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

آمار فروش ماهانه و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) تا پایان روز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور که از ۲۹ فروردین در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت ۳۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۵۰ اجرا و میزبانی از ۱۹ هزار و ۹۴۰ مخاطب توانست به فروشی معادل ۴ میلیارد و ۸۰۴ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «توو» به کارگردانی محمدمتین اوجانی که اجرای خود را از ۷ خرداد در تالار چهارسو، با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۲۳ اجرا و میزبانی از ۱۴۴۲ مخاطب توانست به فروشی معادل ۲۰۶ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «ناگفته‌های هشت سال زنانگی» به کارگردانی سمیه آباده نیز که اجرای خود را از ۲۴ خرداد در تالار قشقایی ساعت ۱۸:۱۵ با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۱۴ اجرا و میزبانی از ۷۱۲ مخاطب به فروشی معادل ۸۳ میلیون و ۲۹۶ هزار تومان دست پیدا کرد.

نمایش «خورشت خون» به کارگردانی مرتضا امینی پور به‌عنوان اجرای دوم تالار قشقایی که از جمعه ۲۵ خرداد اجرای خود را به روی صحنه برد با قیمت بلیت ۱۷۰ هزار تومان، میزبان ۸۰۲ مخاطب بود و به فروشی معادل ۱۰۵ میلیون ۷۲۳ هزار تومان دست یافت.

نمایش «پوده خواران» به کارگردانی امیر شفیعی که از ۲۹ خرداد در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۴۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، توانست با مجموع ۱۵ اجرا و میزبانی از ۳۳۷ مخاطب به فروشی معادل ۲۶ میلیون و ۱۲۴ هزار تومان دست پیدا کند.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «مبارک و خاتون پرده‌نشین» به کارگردانی علی طربی که از ۲۱ خرداد‌ماه به صحنه رفته است؛ با ۲۲ اجرا در مجموع، میزبان ۲۴۳۳ تماشاگر بوده است. این نمایش با بلیت ۱۲۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن ۲۳۶ نفری، مبلغ ۱۰۳ میلیون و ۳۱۶ هزار تومان فروش داشت و به اجرای خود خاتمه داد.

در تالار هنر، نمایش «بچه‌گرگ استثنایی» به کارگردانی متین حسنی‌پور که از ۱۶ خرداد‎ماه ۱۴۰۳ در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است؛ با ۲۵ اجرا و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان، توانست ۲ هزار و ۹۶۲ تماشاگر را جلب کند و با فروش ۲۳۸ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان به اجرای خود خاتمه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار