امام جمعه یزد، استاندار و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم استان یزد در انتخابات ۱۵ تیرماه قدردانی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم استان در انتخابات ۱۵ تیرماه قدردانی کردند.

داین  پیام مشترک آمده است؛

 مردم عزیز و فهیم استان یزد در تکمیل حضور باشکوه خویش در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر با مشارکت بیش از ۷۰ درصدی در انتخابات ۱۵ تیرماه، شور و شعور سیاسی خویش را به نمایش گذارده و در عرصه مشارکت سیاسی به عنوان سرآمدترین استان کشور معرفی شدند که حقیقتا شایسته تجلیل و قدردانی است.

بی تردید این حضور شکوهمندانه، نشانه روشنی از عشق و علاقه وافر و پایبندی عملی مردم عزیز استان یزد، همگام با مردم سراسر میهن عزیز اسلامی، به آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی است که وظیفه همگان در خدمت به این مردم شریف و قدرشناس را مضاعف و دشوار‌تر می‌سازد. 

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت ا... رئیسی و شهدای خدمت، اعتماد عمومی مردم به جناب مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و صحت و سلامتی همگان را در پرتو الطاف بی دریغ الهی و در راستای آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان (ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.