پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری با واکنش چهره‌های مختلف سیاسی همراه است.

به دنبال پیروزی «مسعود پزشکیان» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، چهره‌های سیاسی پیامهای مختلفی را در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر کردند.

پیام تبریک سعید جلیلی به رئیس‌جمهور منتخب

سعید جلیلی نامزد انتخابات رئیس‌جمهوری در پیامی به مسعود پزشکیان نوشت: پانزدهم تیر ملت بزرگ ایران در مشارکتی گسترده همراه با رقابتی جدی در بستری سالم و امن، بار دیگر استواری و عمق پایه‌های مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام را به دنیا نشان دادند. 

اکنون بر همگان است تا با احترام به منتخب مردم، ایشان را در جهت پیشرفت کشور و اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسانند. 

به آقای پزشکیان که موفق به جلب آراء اکثریت مردم شدند تبریک عرض می‌کنم و همچون گذشته وظیفۀ خود را کمک به دولت مستقر برای عبور از مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب پیشرفت کشور می‌دانم. 

از میلیون‌ها رایی که خواهان استفاده از «یک جهان فرصت» برای «یک ایران جهش» بودند، تشکر می‌کنم و به آنها اطمینان می‌دهم به پشتوانه نزدیک به ۱۴ میلیون رای شما، تمام تلاش و توان خود را بیش از گذشته، در جهت پشتیبانی از نقاط قوت و کمک به تصحیح خطا‌ها و رفع نقص‌ها در روند‌های جاری با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، علمی، صنفی و نخبگانی به کار خواهم بست. 

اکنون وقت ایفاء «نقش پرشکوه هر ایرانی» با همدلی و هم بستگی ملی در جهت تحقق آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی است.

نهایت تلاش را برای کمک به رئیس‌جمهور منتخب به کار خواهیم بست

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در پیامی با تبریک کسب اکثریت آرای ملت بزرگوار و اعتماد ارزشمند مردم شریف کشورمان به دکتر پزشکیان تصریح کرد: تعالی، آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی، هدف مشترک همه دلسوزان نظام است و به یاری خدا این هدف، با انسجام ملی و فعال‌سازی همه ظرفیت‌های موجود در کشور تحت زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی امکان‌پذیر خواهد شد.

متن کامل پیام سرپرست ریاست جمهوری به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر پزشکیان

سلام علیکم

کسب اکثریت آرای ملت بزرگوار ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اعتماد ارزشمند مردم شریف کشورمان به جنابعالی را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.
اینجانب به نمایندگی از دولت شهید جمهور، حضرت آیت‌الله رئیسی، ضمن قدردانی مجدد از حضور حماسی مردم قهرمان در این انتخابات، برای جنابعالی در این جایگاه مهم و خطیر آرزوی سربلندی و توفیق روز افزون دارم و امیدوارم با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی، در سایه تعهد، روحیه انقلابی و التزام عملی به اجرای رهنمود‌های مقام معظم رهبری، شاهد گشوده شدن افق‌های روشنی در عرصه توسعه و پیشرفت کشور باشیم.

دولت مردمی، همچنان تا آخرین لحظه مسئولیت برای انجام وظایف خود خواهد کوشید و نهایت تلاش را برای انتقال تجربیات و کمک به رئیس جمهور منتخب ملت به کار خواهد بست.

تعالی، آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی، هدف مشترک همه دلسوزان نظام است و به یاری خدا این هدف، با انسجام ملی و فعال‌سازی همه ظرفیت‌های موجود در کشور تحت زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی امکان‌پذیر خواهد شد.

مجلس دوازدهم خود را کنار دولت چهاردهم می‌داند

محمدباقر ق️الیباف در پیامی خطاب به پزشکیان نوشت؛ همه دغدغه مجلس دوازدهم، پاسخ به مطالبات مردم، مخصوصا حل مشکلات اقتصادی است و در همین راستا در چارچوب قوانین، مجلس دوازدهم خود را کنار دولت چهاردهم می داند و  از هرگونه کمک و حمایتی  فروگذار نخواهد کرد و  وظیفه خود می داند با نظارت همدلانه و موثر به دولت کمک کند تا آسایش مردم و پیشرفت کشور محقق شود. 

بار دیگر ضمن تبریک به رئیس جمهور محترم و منتخب، از خداوند متعال برای همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران توفیق خدمت بیشتر به  مردم عزیز ایران را خواستارم.

پیشنهاد می‌دهم دولت اجماع ملی را پایه‌گذاری کنید

محسن رضایی با صدور پیامی به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت: شرایط داخلی و خارجی کشور، با انبوهی از فرصت‌ها، چالش‌ها، انتظارات ملی و همچنین مطالبات نظام، رهبری فرزانه انقلاب و دلسوزان کشور همراه است. پیشنهاد می‌دهم و امیددارم که جنابعالی یک «دولت اجماع ملی» حول محور همه ظرفیت‌ها، شایستگان و دلسوزان در جمهوری اسلامی پایه گذاری کنید تا به عنوان الگویی در دولت‌های بعدی ادامه یابد.

تبریک سخنگوی ستاد جلیلی به پزشکیان

شهرام یزدانی سخنگوی ستاد جلیلی، پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری را به مسعود پزشکیان تبریک گفت.

انتخابات ریاست‌جمهوری

وامدار مردمیم

محمدجواد ظریف در واکنش به پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری در شبکه ایکس نوشت؛ وامدار مردمیم.

انتخابات ریاست‌جمهوری

تبریک سخنگوی دولت شهید رئیسی به ملت ایران و منتخب ملت

انتخابات ریاست‌جمهوری

واکنش آذری‌جهرمی به پیروزی پزشکیان در انتخابات

محمدجواد آذری‌جهرمی هم در توئیتی نوشت؛ خدا صاحب دلهاست، صداقت و پافشاری دکتر مسعود پزشکیان بر «عدالت» و راه مولا علی، دل‌های مردم را به او امیدوار کرد. 

خدا برایش ساخت تا بیاید و بنا بر وعده اش همه ایران را خانواده خودش بداند و پای «همه آنها» بایستد. این مرام او بزرگترین عامل موفقیتش بود. خدا توفیقش دهد.

انتخابات ریاست‌جمهوری

پیام دستیار قالیباف

محمدسعید احدیان دستیار قالیباف نیز در توئیتی نوشت؛ انتخابات ۹۲ تکرار شد... به همین سادگی.

انتخابات ریاست‌جمهوری

تبریک وزیر کشور به پزشکیان

احمد وحیدی وزیر کشور نیز گفت: چهاردهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری در کمال امنیت، سلامت، رقابت نامزد‌ها و مشارکت بالغ بر ۳۰ میلیونی مردم به اتمام رسید و منتخب مردم معلوم شد. جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور از سوی مردم انتخاب شد و لازم است به ایشان تبریک عرض کنم.

تلاش برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات آحاد مردم مدنظر باشد

 علی اکبر ولایتی طی پیامی گفت: حضور افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در ۱۵تیر ماه ۱۴۰۳ و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با وجود تمامی توطئه‌ها و دشمنی‌ها برای ایجاد ناامیدی در میان مردم، بار دیگر شکوه و جلوه‌های بی‌نظیر وفاداری و همراهی ایرانیان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب را به نمایش گذارد.

در دوره جدید نگاه عدالت‌محور، مبارزه با فساد، تبیین برنامه‌های راهبردی اثرگذار، تلاش برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات آحاد مردم، نخبه‌گرایی، شایسته‌سالاری، تامین اقتدار و امنیت کشور، اولویت یافتن موضوعات اقتصادی، جهش تولید با مشارکت مردم، توسعه تعاملات موثر و هدفمند منطقه‌ای و بین المللی و... می‌تواند مد نظر باشد و یقینا با همراهی ملت فهیم و بزرگوار ایران و انسجام ملی، عظمت و پیشرفت ایران اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب بیش از گذشته محقق خواهد شد. 

 بی تردید پیروز اصلی این میدان، مردم بزرگوار ایران اسلامی هستند که بار دیگر این حماسه سیاسی را در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط نمودند.

ضمن تبریک به جنابعالی، امید است با همکاری و همفکری همه نیرو‌های متخصص و متعهد از همه سلائق سیاسی، و با بهره گیری از همه تجربیات گذشته، در جهت تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران که میراث گرانبهای شهداء و امام شهداء است، همواره موفق و موید باشید.

کام ملت شیرین شد

محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد امید ایرانیان با صدور پیامی به مناسبت اعلام نتایج نهایی انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری ضمن تبریک به منتخب مردم و نیز ملت ایران اظهار کرد: بی‌شک شخصیت برجسته جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، کاندیدای جریان اصلاح جو و بهبود خواه، در شکل گیری اجماع ملی برای تحول خواهی، نقشی برجسته داشته است.

 حفاظت منتخب ملت و جریان سیاسی حامی او از این پیروزی رسالتی ملی و تاریخی است. کام ملت شیرین شد. همگان قدر این پیروزی را بدانیم و آن را مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگ‌تر تبدیل کنیم. امید به اصلاح از درون، گفت وگوی ملی و حل مسائل کشور از طریق مشارکت عمومی بار دیگر در سپهر سیاسی کشور طنین افکن شد. ملت شریف ایران بزرگترین برنده این میدان بوده است.

شنبه ۱۶ تیر واقعا از ایام الله شد

سیدمحمدعلی ابطحی در واکنش به پیروزی پزشکیان نوشت: با اعلام رسمی پیروزی آقای دکتر پزشکیان، اول به ملت وبعد به پزشکیان تبریک میگویم. همه باهم ستاد شدیم بی آن که ستاد رسمی باشیم. خسته بودیم و شکستن قفس تحریم و تبعیض و خالص سازی را آرزو داشتیم و شکستیم.

به آقای دکتر جلیلی و همه هوادارانش هم تبریک می‌گویم. رأی سیزده ونیم میلیونی را نمی‌شود نادیده گرفت. امید که به کمک رئیس‌جمهور بیایند.

ظریف مردانه و از سر دلسوزی برای ایران، تمام قد به میدان مسئولیت شناسی آمد. دکتر پزشکیان خودش بود. خیلی‌ها برایش مجاهدت کردند. اما خدا او را از شر مجاهدانی که از روز شنبه بعد پیروزی عضو ستادش می‌شوند محفوظ نگه دارد.

اصل انتخاب پزشکیان در فضای سیاسی داخل و خارج اتفاق مثبت بزرگی برای ایران و مردم آن بود که توضیح خواهم داد. شنبه ۱۶ تیر واقعا از ایام الله شد. مبارک باشد.

انتخابات ریاست‌جمهوری

پزشکیان فردی پاکدست و خدمتگزار است

علی جنتی نیز در پیامی نوشت؛ سلام به ملت بزرگ ایران که بار دیگر به پا خواست و حماسه آفرید و با انتخاب فردی خدمتگزار، پاکدست و میانه رو دست رد بر سینه توهم، تعصب و تندروی نهاد. این پیروزی را به تمامی ملت شرافتمند و شایسته ایران تبریک می‌گویم و از خداوند متعال موفقیت رئیس‌جمهور جدید دکتر مسعود پزشکیان را در این مسئولیت خطیر خواستارم. 

انتخابات ریاست‌جمهوری

مردم ایران خواهان تحول هستند

عبدالناصر همتی هم در توئیتی نوشت؛ پیروزی دکتر پزشکیان عزیز را تبریک می گویم. ‏مردم فهیم ایران یکبار دیگر نشان دادند که خواهان تحول، تعامل با جهان، مدارا با یکدیگر و توسعه همه جانبه کشور هستند. 

مردم به پاکدستی، صداقت، عدالت جویی و نوع دوستی آری گفتند. ‏امروز دکتر پزشکیان  رئیس جمهور همه مردم ایران است، خصوصاً، آن بخشی از مردم که به هر دلیل رأی ندادند. ‏توفیق ایشان را از خداوندمتعال مسئلت دارم.

انتخابات ریاست‌جمهوری

با پایان انتخابات رقابت‌ها به رفاقت تبدیل می‌شوند

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نیز با صدور پیامی به مناسبت پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم نوشت؛ بار دیگر ملت شریف ایران در یکی از برهه‌های خطیر، صلابت و متانت خود را به نمایش گذاشت و عزم خویش را در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد؛ دوستان ملت را دل‌شاد و دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی را مایوس نمود.

حضور ارزشمند ملت شریف ایران در دو جمعه پی در پی، حماسه‌ای با شکوه و نمایانگر وحدت ملی و مشارکت عمومی بود که بی‌تردید تضمین‌کننده امنیت کشور و باعث خنثی شدن توطئه‌های داخلی و خارجی نیز خواهد شد.

با پایان انتخابات که دوران شور و هیجان است، رقابت‌ها به رفاقت تبدیل می‌گردد و هیجانات و التهابات جای خود را به همدلی و همراهی خواهد داد. مطمئنم مساعی دلسوزان، همگامی نخبگان و حمایت آحاد جامعه از منتخب مردم، جلوه‌ای دیگر از هوشمندی و هوشیاری ملت ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه رئیس‌جمهور شهیدمان، به منتخب مردم برادر گرامی جناب آقای دکتر پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم به‌عنوان رئیس‌جمهور همه مردم ایران، تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون می‌نمایم.

 تردید ندارم مادامی که دولت اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه‌ خود دانسته و آن را برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر به کشور و نظام اسلامی بکار بندد، مدد الهی هم یارش خواهد بود و میتوان شاهد تحکیم هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجرای سیاست‌های کلی نظام و منویات مقام معظم رهبری بود.

وقتی اراده مردم‌ بر تغییر قرار گیرد دست تقدیر الهی همراهی می‌کند

علی اکبر صالحی نیز در واکنش به پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری در پیامی گفت؛ وقتی اراده مردم‌ بر تغییر قرار گیرد دست تقدیر الهی همراهی می کند و  منتخب بی پناه خود را از فرش به عرش می رساند.

مردم به احیای برجام رای دادند

حجت الاسلام روحانی با صدور پیامی اعلام کرد: ملت نشان داد خواهان تحول جدی در وضعیت حکمرانی در کشورند. شما اعتدال و اصلاح را بر انفعال ترجیح دادید. مردم به روشنی در این همه‌پرسی ملی، به دیدگاه تعامل سازنده با جهان و بهره‌گیری از دیپلماسی هوشمندانه و عزتمندانه و احیاء توافق برجام رأی دادند.

زاکانی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت

علیرضا زاکانی با صدور پیامی گفت: به آقای پزشکیان تبریک می‌گویم و برای او آرزوی موفقیت دارم. پس از پایان رقابت‌ها، همه تلاش‌ها باید در راستای خدمت به مردم باشد و با توجه به نقش قوۀ مجریه در این خصوص، بنده نیز وظیفه خود می‌دانم با همکاری همه‌جانبه، راه خدمت به مردم عزیز را هموار نمایم.

تمام برنامه‌هایم را که با پشتوانۀ جمع بزرگی از نخبگان نگاشته شده را به رئیس‌جمهور منتخب تقدیم می‌کنم.

آمادگی همه‌جانبه قوه قضائیه برای همکاری با دولت

حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای رئیس قوۀ قضائيه در پیامی خطاب به پزشکیان نوشت؛ انتخاب جناب‌عالی از سوی ملت بزرگ و سربلند ایران به‌سِمت رئیس‌جمهور را صمیمانه تبریک می‌گویم. قوۀ قضائیه در راستای پیاده‌سازی اهداف بیانیۀ گام دوم انقلاب، برنامه هفتم توسعه، تحقق شعار سال، هم‌گرایی قوا جهت گسترش عدالت اجتماعی و مبارزه علمی و اصولی با تمامی مظاهر فساد در ساحت‌های مختلف، آمادگی همه‌جانبۀ خود را برای همکاری با دولت منتخب مردم اعلام می‌دارد.

 نیمی از ملت به صحنه انتخابات آمدند و نیمی دیگر نیامدند؛ هر دو صاحب حق هستند

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در پیامی نوشت:

به نام خدا

برادر عزیز جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران

حضور موثر و رای آینده ساز ملت شریف ایران به جنابعالی سرنوشتی نو برای ایران رقم زد. نیمی از ملت به صحنه انتخابات آمدند و حماسه آفریدند و نیمی دیگر همچنان به دلیل نارضایتی از وضعیت زندگی، یا کاهش اعتماد به تاثیر رای‌شان بر تحول وضعِ امروزِ کشور یا هر دلیل دیگر نیامدند؛ آنها هم صاحب حقند و امیدوارم که در دولت چهاردهم، این دلخوری‌ها التیام و پایان یابد.

جنابعالی با سلامت نفس و صداقت در گفتار و صراحت در رفتار و باور به اصلاحات توانستید نماد تحول برای جامعه ناراضی و نگران ایران شوید و پس از رقابتی سنگین، رای اعتماد اکثریت رای دهندگان را بدست آورید. پیروزی جنابعالی یعنی پیروزی تفکری که به مردم تکیه می‌کند و تحول، تغییر، توسعه، پیشرفت و تعامل با جهان را به رسمیت می‌شناسد. 

عنایت خداوند متعال، آگاهی و اراده مردم، شایستگی و صلاحیت‌های جنابعالی و پشتیبانی و حمایت شخصیت‌ها و جریان‌های تاثیر گذار ملی، به ویژه جبهه اصلاحات که در این کارزار سخت وارد شدند و بصورت مویرگی این مسیر بسته را باز کردند و موجب شدند تا ایران از این گردنه خطرناک عبور کند. این موفقیت بزرگ را به شما برادر عزیزم که مسئولانه به میدان آمدید و پیروزمندانه نقش آفریدید و همچنین به ملت ایران که با انتخاب آگاهانه خود حماسه آفریدند تبریک می‌گویم. همچنین از تدابیر مقام معظم رهبری که زمینه این مشارکت مردمی را فراهم کردند و از برگزارکنندگان انتخابات که تسلیم بد اخلاقی‌ها نشدند و از رای مردم حفاظت کردند سپاسگزارم.

وظیفه همه ماست که بدون هیچ چشمداشتی به شما کمک کنیم که بتوانید در شرایط دشوار بعد از انتخابات گره‌گشایی کنید. خوشبختانه رویکرد جنابعالی به مسائل و مشکلات پیشِ رو واقع بینانه، اصلاح طلبانه، علمی و راهگشاست و امید است با انتخاب همکارانی توانمند و همگرا و جلب همکاری و همراهی نهاد‌های رسمی همچنان با پشتوانه مردم به پیش روید و برای‌تان در تصدی این مسئولیت خطیر و پاسخ امانت و امید جامعه آرزو موفقیت می‌کنم.

پیام تبریک سید حسن خمینی به مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران

بسمه تعالی

برادر گرامی و عزیز جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران دامت تأییداته

انتخاب جنابعالی به عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی را به شما و مردم فهیم کشور عزیزمان به ویژه به طرفداران و حامیان شما تبریک عرض می‌کنم. 

بی‌تردید آنچه در این انتخابات واقع شد، با حماسه‌سازی مردم عزیز ایران و بر اساس تدبیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی تحقق پذیرفت.

رجاء واثق دارم که این اتفاق مبارک و انتخاب جنابعالی می‌تواند راه توسعه و پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم به خصوص محرومین را فراهم کند. 

هیچ یک از ما هرگز نباید فراموش کنیم که ایران متعلق به همه ایرانیان است و همان‌طور که امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ و در بهشت‌زهرا مورد اشاره قرار دادند تک‌تک شهروندان ایران، چه آنان که در داخل کشورند و چه ایرانیان عزیز خارج از کشور، باید حق تعیین سرنوشت داشته باشند و آن را پاس بدارند؛ و نباید از یاد ببریم که هم آن ٦٠ درصدی که در دور اول و آن ۵۰ درصدی که در دور دوم پای صندوق نیامدند، بخش جداناپذیری از این ملت اند و مانند همه ما صاحب حق اند.

و باز باید با خود مرور کنیم که طرفداران جناب آقای دکتر جلیلی هم به همان اندازه بخش جداناپذیری از این ملت هستند و با برادران و خواهران دیگرشان سرنوشت مشترک دارند. 

و در یک کلام: هیچ بخشی از این ملت نه قابل حذف است، نه قابل نادیده‌گرفته‌شدن؛ و اینک شما «رئیس جمهوری اسلامی ایران» هستید که متعلق به همه مردم است. 

مطمئنم این فرصت را باید غنیمت شمرد و همه مردم و ارکان نظام اسلامی دولت برگزیده را برای تقویت انسجام ملی، چه در عرصه داخلی چه عرصه بین‌المللی، حمایت کنند تا دوباره در فضایی با نشاط به تمرین «هم‌فکری، تضارب آرا، همراهی حداکثری مردم در توسعه و پاسخگویی حداکثری همه دولت‌مردان» بپردازیم.

خدا را برای این نعمت بزرگ شاکریم و در آستانه ماه محرم از ساحت ربوبی مسئلت می‌کنیم که همچون گذشته پشتیبان مردم شریف و صبور ایران در مقابل دشمنان و در مسیر حل مشکلات باشد.

در پایان لازم می‌دانم یاد رئیس جمهور شهید مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی را گرامی بدارم و از همه برگزارکنندگان انتخابات تشکر نمایم. 

به امید موفقیت شما. 
برادرتان سید حسن خمینی
۱٦ تیر ۱٤۰۳

بذرپاش انتخاب نهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران را تبریک گفت

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«ملت بزرگ و رشید ایران بار دیگر با حضور بی‌بدیل خود و پس از فقدان شهید آیت الله رئیسی در کوتاه‌ترین زمان در انتخاباتی باشکوه، رئیس‌جمهور منتخب خود را برگزید و با حضوری حماسی، بدخواهان و دشمنان را ناامید کرد.

این حماسه حضور را به محضر ملت بزرگ ایران، رهبری معظم انقلاب اسلامی و جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب ملت، تبریک عرض می‌کنم و برای ایشان از خداوند قادر متعال، توفیق خدمت روزافزون به مردمان بزرگ این سرزمین و حسن عاقبت مسألت دارم.»

پورمحمدی به پزشکیان تبریک گفت

مصطفی پورمحمدی نامزد حاضر در رقابت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی را به عنوان رئیس‌جمهور تبریک گفت.

در پیام پورمحمدی آمده است: به برادر عزیز، مومن و صادقم جناب دکتر پزشکیان، صمیمانه تبریک می‌گویم، جناب دکتر پزشکیان! اینک باری سنگین بر دوش شما و چشمانی امیدوار به راه شما دوخته شده است. امروز شما رئیس‌جمهور همه رفیقان و رقیبان و همه همراهان و مقابلان و همه غایبان ناخرسند هستید.

صادقانه امید دارم که فراتر از هرنگاهی، چنان که از شما سراغ داریم، با ایمان به اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و پیشرفت میهن عزیز، رضایت حق تعالی و سعادت ملت شریف ایران را اصل بی‌بدیل تمامی انتخاب‌ها، برنامه‌ها و تصمیم‌هایتان قرار دهید تا به لطف الهی، سختی‌ها را گره از گره بگشایید و برای مشکلات در هم تنیده کشور، راه نجاتی شایسته بیابید که ان‌الله یدافع عن الذین آمنوا ... و ان الله مع المتقین.

لاریجانی خطاب به پزشکیان: در مجلس شورای اسلامی از صداقت و روحیۀ عدالت‌گرایی جنابعالی آگاه بودم

علی لاریجانی در پیامی پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را نبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر گرامی، جناب آقای دکتر پزشکیان (دام عزّه)

اعتماد ملت بزرگوار ایران به جنابعالی در این مسئولیت مهم فرصتی استثنایی برای شما جهت خدمت به آنان فراهم نمود. حقیر از سال‌ها پیش در مجلس شورای اسلامی آگاه از صداقت و روحیۀ عدالت‌گرایی جنابعالی بودم. ضمن تبریک صمیمانه به شما، از خداوند متعال توفیقات آن دوست عزیز را در این راه خواستارم و امیدوارم آغاز کار جنابعالی که مصادف با اول ماه محرم گردیده، انفاس قدسی سیدالشهدا و انصار باوفای او شما را در راه اعتلای اسلام و سربلندی ایران عزیز هدایت فرماید.

دبیرکل جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات را تبریک  گفت

استاد ارجمندجناب آقای دکترمسعود پزشکیان

رئیس جمهورمنتخب ملت ایران

سلام علیکم

انتخاب شایسته جنابعالی درچهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توسط مردم عزیزکشورمان راتبریک می‌گویم.

حضور گسترده آحاد ملت در دو مرحله رای گیری و حسن اعتماد گسترده به شما مایه افتخار و سربلندگی کشور بویژه دانشگاهیان فرهیخته وجامعه خدوم پزشکی گردید.

سابقه درخشان در جبهه‌های جنگ تحمیلی، مدیریت‌های کلان دانشگاه علوم پزشکی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مجلس شورای اسلامی و صداقت، شجاعت و دفاع از منافع ملی در هرشرایطی برای آحاد ملت آگاه و بصیر اطمینان بخش و امید آفرین برای مسئولیت خطیرریاست جمهوری و قوه مجریه گردید.

یقینا تاکید جدی بر اجرای قانون واجرای سیاست‌های کلان ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم و دفاع از حقوق مردم و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض و تلاش برای اعتلای نظام اسلامی توسط حضرتعالی ملت را بیش ازپیش نسبت به تداوم راه انقلاب، امام و رهبری امیدوارتر و مصممتر نمود.

با پایان رقابت‌های انتخاباتی امروز روز رفاقت، همدلی و همکاری برای تحول سازنده و پیشرفت کشور است. تا مردم عزیزمان شاهد رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی و برخورداری از رفاه و آسایش باشند.

باآرزوی توفیقات الهی
دکترسیدشهاب الدین صدر

رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری شورای وحدت و دبیرکل جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت

شانزدهم تیرماه ۱۴۰۳

فرمانده کل ارتش خطاب به دکتر پزشکیان: آمادگی ارتش در تعامل با دولت را اعلام می‌کنم

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند آقای دکتر مسعود پزشکیان 
رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران

سلام علیکم

بار دیگر اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بر حضور سرنوشت ساز و فراموش نشدنی در انتخاباتی پرشور تعلق گرفت و دوستداران نظام را شاد و دشمنان ایران را ناامید ساخت.

برای وجود شریف چنین مردمی، سجده شکر بجای آورده و مشارکت شکوهمند مردم و انتخاب آن برادر گرانقدر، مردمی و ولایی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

رجاء واثق داریم حضرتعالی به عنوان منتخب شایسته و معتمد مردم بصیر این نظام الهی، همسو با سیاست‌ها و راهبرد‌های حکیمانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پرتو حمایت‌های مردم انقلابی و در ادامه راه نورانی شهیدان خلد آشیان و شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی، برای احیای حقوق و شأن و آسایش هموطنان عالیقدر و ارتقاء عزت، انسجام و اقتدار ایران سربلند اسلامی از عنایات و الطاف حضرت باری تعالی مستفیض خواهید شد.

اینجانب آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در تعامل با حضرتعالی و دولت محترم آتی و استفاده از ظرفیت‌های متعدد و ارزشمند ارتش محبوب و مردمی در مسیر موفقیت رئیس محترم و منتخب جمهور اعلام داشته و امید و اطمینان داریم منطبق بر اصول اجتناب ناپذیر قوی شدن و قوی ماندن، همچون سال‌های پیش در بازدارندگی دشمنان از هرگونه تعرض به استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی موفق خواهیم بود.

از خدای متعال توفیقات روز افزون حضرتعالی در مسیر مقدس خدمت به مردم بزرگ و حماسه ساز ایران عزیز را خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

کمال خرازی: شورای راهبردی روابط خارجی آمادگی دارد توان خود را در اختیار دولت چهاردهم قرار دهد

سیدکمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در پیامی با تبریک به مسعود پزشکیان، اعلام کرد که این شورا آمادگی دارد که تمامی توان کارشناسی و تخصصی خود را در اختیار دولت رئیس‌جمهور منتخب قرار دهد.

خرازی در این پیام آورده است: «تاکید جنابعالی بر استفاده از کارشناسان برجسته در حوزه سیاست خارجی این نوید را می‌دهد که در دولت جنابعالی، حل مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب علیه مردم ایران و تامین منافع بر حق کشورمان، با عزت و اقتدار محقق گردد.»

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور محترم منتخب

انتخاب جنابعالی به سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران را که تجلی اراده مردم شریف، آگاه و وفادار ایران است، تبریک می‌گویم و امیدوارم آرمان‌های ملت انقلابی و هشیار ایران که استقلال، آزادی، رفاه و امنیت کشورمان از جمله مهم‌ترین آنهاست، به دست شما کامل گردد. این انتخابات که تحت مدیریت یک گرایش سیاسی منجر به پیروزی گرایش سیاسی دیگر شد، نماد روشنی از مردمسالاری و موجب اعتبار و عظمت ایران در چشم دیگران و زمینه‌ساز موفقیت هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران است. بدون تردید یکی از لوازم توفیق جنابعالی در تامین منافع کشور، توسعه روابط خارجی از موضع اقتدار و در تعامل و گفتگو با کشور‌های دیگر، بر اساس احترام متقابل و اصل برابری است.

شورای راهبردی روابط خارجی که موظف به طراحی راهبرد در حوزه روابط خارجی و پیشنهاد آن به رهبر معظم انقلاب است، آمادگی دارد که تمامی توان کارشناسی و تخصصی خود را در اختیار دولت جنابعالی قرار دهد. تاکید جنابعالی بر استفاده از کارشناسان برجسته در حوزه سیاست خارجی این نوید را می‌دهد که در دولت جنابعالی، حل مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب علیه مردم ایران و تامین منافع بر حق کشورمان، با عزت و اقتدار محقق گردد.

از خداوند متعال موفقیت جنابعالی را مسالت دارم.

سیدکمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی

پیام تبریک جامعه روحانیت مبارزبه ملت شریف ایران و رئیس جمهور منتخب

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با همت و اراده ملت بزرگ ایران در دو جمعه پیاپی در تیر ماه ۱۴۰۳ حماسه دیگری رقم خورد و به یاری خدای سبحان، دشمنان و بدخواهان را شرمسار و دوستداران انقلاب را امیدوار ساخت. با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ملت ایران بار دیگر نشان داد که همواره با درک شرایط داخلی و جهانی و شناخت صحنه‌های حساس، بصیرت و هوشیاری خود را در وقت مناسب با احسن وجه به نمایش می‌گذارد.

 اکنون شایسته است با اتمام رقابت ها، رفتار‌های رقابتی انتخابات به رفتار‌های رفاقتی تبدیل شوند و با حفظ برادری و وحدت کلمه به آبادانی مادی و معنوی کشور پرداخته شود و همه قوا و انرژی نخبگان سیاسی و نامزد‌های انتخاباتی و طرفداران و هواداران ایشان به ساختن ایران قوی واعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی مصروف گردد.

جامعه روحانیت مبارز ضمن تقدیر و تشکر فراوان از ملت انقلابی و رشید ایران اسلامی در خلق این صحنه پرشکوه سیاسی، که با تدابیر و راهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) به سرانجام رسید، به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق ایشان را در انجام وظایف سنگین و خطیر ریاست جمهوری مسألت داریم.

از همه نامزد‌های ریاست جمهوری، فعالان، دست اندرکاران امر انتخابات، عوامل اجرایی، امنیتی، تبلیغاتی و رسانه‌ای که بستر ساز افزایش مشارکت شده و در گرمی و شور انتخابات سهیم بودند تشکر می‌کنیم.

یاد و خاطره امام امت و همه شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و برای رییس جمهور شهید نیزعلو درجات و رحمت واسعه الهی خواهانیم. 

 محمد علی موحدی کرمانی
 رییس جامعه روحانیت مبارز کشور ۱۴۰۳/۴/۱۷

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا انتخاب دکتر پزشکیان از سوی ملت ایران را تبریک گفت

برادر گرامی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ ایران 

حمد و سپاس به درگاه پروردگار متعال كه ملت آگاه و عزيز ما يكى دیگر از زيباترين و حماسی ترین صحنه های انقلاب اسلامی را خلق نمود و درود بر ملت رشيد و هوشيار ايران كه با حضور يكپارچه و چشمگیر خود در چهاردهمين دوره انتخابات رياست جمهورى اسلامى در دو مرحله، جلوه هاى  تعهّد دينى و عزم ملى خود را به نمايش گذاشت و اراده‏ پولادين خود را در پاسدارى از نظام اسلامى به اثبات رساند و از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمد.

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پس از شهادت آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهان خدوم ایشان، وظیفه‌ای پیش‌بینی‌نشده و سخت و سنگین بود که به لطف الهی از لحاظ اجرایی به بهترین صورت برگزار شد و الحق معیارهای امنیت، سلامت ، مشارکت و رقابت که معیارهای موردنظر و تأکید رهبر معظم انقلاب است در آن به‌ خوبی رعایت شد.

اینجانب انتخاب جنابعالی از سوی ملت آگاه، سرافراز و موقعیت شناس ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم به فضل الهی و هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حمایت آحاد مردم عزیز کشورمان با اقتدار در راه اعتلای این سرزمین مقدس گام بردارید و در مدت ریاست جمهوری جنابعالی با همدلی و هم‌صدایی شاهد پیشرفت، آبادانی و ارتقاء امنیت پایدار میهن عزیز و اسلامی مان باشیم. ان‌شاءالله

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سید علیرضا ادیانی

مشاور سیاسی مقام معظم رهبری پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت

دریابان علی شمخانی در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی را به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران به مردم کشورمان تبریک گفت و افزود: به فضل الهی و با حضور آگاهانه مردم شریف و موقعیت شناس ایران اسلامی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نمادی پرافتخار و پندآموز در تاریخ کشورمان به ثبت رسید.

وی افزود: در این انتخابات بار دیگر ثابت شد که گفتمان مردم سالاری دینی مبتنی بر آموزه ارزشمند و تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمود "میزان، رای ملت است" سیاست تغییرناپذیری است که از دل شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر برآورده است.

مشاور سیاسی مقام معظم رهبری عنوان کرد: بی‌تردید رمز اصلی پیروزی انقلاب و موفقیت‌های سترگ جمهوری اسلامی ایران در طول حیات طیبه و تاریخ‌ساز خود تکیه بر اراده و خواست مردم بوده و اگر چنین نبود هرگز این نظام مردمی موفق به در هم شکستن توطئه‌های دشمن و غلبه بر بحران‌ها و کسب پیروزی‌های گوناگون نمی‌شد.

در ادامه این پیام آمده است: اینک که جنابعالی با رأی اکثریت هموطنانمان در ایران و سراسر جهان در انتخاباتی کاملا رقابتی به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شده‌اید، ضمن تبریک اعتماد ارزنده آحاد مردم نجیب و قدرشناس ایران بزرگ به جنابعالی، توفیقات روزافزون شما در مسیر خدمت صادقانه و موثر به ملت شریف ایران و تلاش همه جانبه برای رفع مشکلات آنان با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور را آرزومندم.

وی افزود: یاد و نام همه ایثارگران، خدمتگذاران صدیق به ملک و ملت و شهیدان جاوید از برادران همرزمم شهیدان باکری تا رئیس‌جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را گرامی می‌داریم و از پیشگاه خداوند رحمان و رحیم آمرزش روح آن عزیزان را مسئلت می‌کنیم.

حجت الاسلام شهریاری در پیام تبریک به مسعود پزشکیان: ان‌‫شاء‌الله در دولـت چهاردهم شاهد انسجام هرچه بیشتر ملت بزرگ ایران باشیم

متن پیام به شرح زیر است:

جناب دکتر مسعود پزشکیان (دامت توفیقاته)
رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم ورحمة الله

ملت سرافراز و ولایتمدار ایران، با شرکت پرشور خود در انتخابات، بار دیگر عزم و اراده خود را در پاسداری از میراث پربرکت امام عظیم‌الشان انقلاب (ره) و امانت گران‌بهای شهدای انقلاب اسلامی به ‏نمایش گذاشت.

اعتماد ملت بـه توانمندی‌هـای جنابعالی را که در ایـن انتخابات جلوه نمود، به شما و عموم ملت ایران تبریک و تهنیت می‌‫گویم و امیدوارم با یاری حق‌تعالی و عنایت و توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداء) و هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، موجبات سربلندی بیش از پیش ملـت بزرگ ایران اسلامی را فـراهم سازید و ان‌‫شاء‌الله در دولـت چهاردهم با تـدبیر و مدیریت حضرت‌عالی شاهد انسجام هرچه بیشتر ملت بزرگ ایران و همه ملل اسلامی و برداشتن گام‌هایی بلند در راستای تحقق امت واحده اسلامی و خدمت به ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی باشیم. ‬‬

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با امید فراوان به موفقیت حضرتعالی در این مسئولیت خطیر آمادگی خود را در همکاری هرچه بیشتر، در راستای تحقق اهداف عالی نظام اسلامی و امام امت و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه در عرصه دیپلماسی وحدت و راهبرد تحقق امت واحده اسلامی و در چارچوب سه اصل عزت، حکمت و مصلحت اعلام می‫‌دارد. ‬‬

از خداوند متعال توفیق حضرتعالی را در جهت سربلندی هرچه بیشتر نظام اسلامی مسألت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۰:۰۸ ۱۷ تير ۱۴۰۳
مشکل اصلی بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون 100 درصد فقط به خاطر اهانت ها و خیانت های مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و سایر مدیران و مسئولان شرکت مخابرات بوده است.
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۷ تير ۱۴۰۳
شرکت مخابرات هر ماه از فیش حقوق همه بازنشستگان مخابرات مبلغ ۵ هزار تومان بابت وام تعاون کسر می کند.
و این در حالی است که شرکت مخابرات استان تهران از سال ۱۳۹۹ تاکنون وام تعاون را به برخی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است چرا؟
و هیچ کسی هم از سال ۱۳۹۹تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۷ تير ۱۴۰۳
به گزارش پایگاه خبری میزان رسما اعلام کرده است که سود سهام مخابرات ایران اخابر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ از طریق سجام واریز شده است ولی اما متأسفانه امروز یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ هست که هنوز هم به حساب بنده واریز نکردن چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۷ تير ۱۴۰۳
کم از بورس و سهام عدالت بهتون حقوق میدن؟؟

تمومش کنین

اگه عدالتی باشه واقعا

باید ۹۰ درصد کارکنان دولتی اخراج بشن چون همش سفارشی استخدام شدید

بازنشستگان دولتی هم ک وبال گردن بودجه وبیت المال هستن
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۷:۱۶ ۱۷ تير ۱۴۰۳
مخابرات دیگر قدیمی شده و هیچ کاربردی ندارد بلید جمع شود و هزینه نابجا بر کشور تحمیل نشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۷ تير ۱۴۰۳
آتش نشانی‌های سراسرکشور آماده باش هستند تا اونجایی که سوخت آب بریزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۷ تير ۱۴۰۳
این نسخه احمدی نژاد عزیز در سال 88 برای درمان اصلاح طلب ها بود که واقعا سوختند
کسب بیش از 24 میلیون رای مردمی کمه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۶ تير ۱۴۰۳
من واقعا خوشحال و خوشبینم به اینده کشور
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۰:۰۵ ۱۶ تير ۱۴۰۳
من به ایشون رأی ندادم ولی قلبا دلم میخواد به وعده هاشون عمل کنن و دیگه هیچکس فقیر و درمانده نباشه و واقعا مردم از ته دل شاد باشن
Iran (Islamic Republic of)
درد مردم را چاره کنید آقای رئیس جمهور!
۱۸:۵۶ ۱۶ تير ۱۴۰۳
درد مردم را چاره کنید آقای رئیس جمهور!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۶ تير ۱۴۰۳
سال 88 باید آب می ریختن آنجایی که می سوزه ... 11میلیون فاصله سوختن دارد!!!!!!!
از شکست مفتضحانه موسوی و کروبی به دست هواداران احمدی نژاد و خود جناب دکتر که حالا هم هوادارانش بیشتر هم شده با این در صد مشارکت پایین چند دوره ، نتیجه و فاصله کمتر از 3 میلیون رای پزشکیان با رقیب عدد خاصی نیست
اصلاحات چی ها تماما پای کار آمدند اما درصد مشارکت حتی به نفع خودشان هم بالا نرفت و 16 میلیون رای اخذ شده عدد بزرگی نسبت به تعداد آرا جلیلی که تنها کمتر از 3 میلیون فاصله داشته !!!!!!!!

رای اقلیت 1/4 مردم بسن قانونی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۶ تير ۱۴۰۳
سلام و درود به رهبر معظم ایران و تبریک به بله گفتن تکلیف بزرگ پیشرفت و توسعه و عدالت و شایسته سالاری و نخبه وری و ایجاد بستر امن اقتصادی مالی داخلی و جهانی و مهمتر تعظیم به خواسته های مردم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، امروز با افتخار امیدواریم تبدیل به برند رئیس جمهوری اول دنیا باشید و این تکلیف بزرگ رو با افتخار به سرانجام برسانید.
و اما آقای ابطحی و آقای یزدانی شما هر دو بزرگوار مطمئن باشید سوای 17 میلیون رای، رای 99.9999درصد از ته دل ایرانیان با دکتر پزشکیان بوده و این عزت رو با خدا بودن، علی وار بودن و شایسته بودن و صداقت و پاکدست بودن نشان دادند.
و از یک ده هزارم از یک میلیونم افراد از 90 میلیون نفر جمعیت، توصیه می‌شود از هر عملکرد غیراخلاقی بدور باشن، و خدایی که بشدت کافیست.
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۸:۱۲ ۱۶ تير ۱۴۰۳
سفره اصلاح‌طلبان باز شد آذر جهرمی معاون اول شد
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۷:۱۹ ۱۷ تير ۱۴۰۳
آذری جهرمی هنوز خام است و در چنین جایگاهی نیست هر چند از وارونگی های این دنیا بعید نمی باشد که هیچ کسی در جای خود قرار ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۶ تير ۱۴۰۳
آقای روحانی توجه داشته باش که آقای پزشکیان در مناظرات دولت خودش را تداوم دولت آقای خاتمی بیان کرد . شما خودت را به دولت آقای پزشکیان نچسبان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۶ تير ۱۴۰۳
سلام به بنزین 25000 تومانی و گرانی و تورم 120 درصد تا میتونید خودتونو آماده کنید زمستان در راه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۶ تير ۱۴۰۳
سلام
سلام بر رئیس جمهور منتخب مردم ایران دکتر مسعود پزشکیان
سلام بر تغییر
سلام بر قانون
امیدوارم دیگر هیچ بازنشسته مخابرات دستگیر نشود
امیدوارم وزیر ارتباطات عوض شود مدیر عامل مخابرات ایران برکنار شود
امیدوارم در دولت آقای پزشکیان بازنشستگان مخابرات به حق وحقوق قانونی خود برسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۶ تير ۱۴۰۳
کم از بورس و سهام عدالت بهتون حقوق میدن؟؟

تمومش کنین

اگه عدالتی باشه واقعا

باید ۹۰ درصد کارکنان دولتی اخراج بشن چون همش سفارشی استخدام شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۶ تير ۱۴۰۳
آخه تو سن هفتاد سالگی میخوای چکار کنی ؟؟؟بیا کنار اجازه بده جوانتر ها حکومت رو به دست بگیرن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۶ تير ۱۴۰۳
ماشالله با این عمق تفکرت چند کلاس سواد داری!!! قطعا یه سیکل الان داری!!؟؟ ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۶ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان این صندلی برای نفرات قبلی اومد نداشت شما هم با احتیاط بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۶ تير ۱۴۰۳
پزشکیان خیلی شجاعت داره

کارمندانی ک با وعده دوره نماینده مجلس با پارتی بازی جذب ادارت شدند و اخراج کنن ک اکثر وبال گردن بودجه ملی ند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۶ تير ۱۴۰۳
معلومه تو حسرت کارمند شدن هستی خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۶ تير ۱۴۰۳
من ک رای ب ایشون ندادم ولی امیدوارم برای ایران اسلامی قدمی بردارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۶ تير ۱۴۰۳
انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۶ تير ۱۴۰۳
برای شادی روح رئیس جمهور شهید وهمراهانش ومردمی صلوات انشاالله اسلام پیروز بلشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۶ تير ۱۴۰۳
ای کاش خود رئیسی زنده بود و رئیس جمهور ایران بود . من دیگه دوست ندارم یه نفر دیگه جای رئیسی بشینه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۶ تير ۱۴۰۳
ای کاش آقای رئیسی زنده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۶ تير ۱۴۰۳
آقای زاکانی شیر مادر و نان پدر حلالت حق گفتی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۶ تير ۱۴۰۳
بزودی تحریم‌های جدید و آزاد سازی،قیمت بنزین را به شما بشارت خواهند داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۶ تير ۱۴۰۳
چهره آقای زاکانی دیدن داره گفت من تا آخر میمونم نمی‌گذارم شما رییس‌جمهور شوی حالا یکی بهشون بگه چرا نماندی نگذارید آقای پزشکیان رییس جمهور نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۶ تير ۱۴۰۳
اقای زاکانی مرد خوبیست،شاید اگ شما جای اون تو مناظره بودی رفتاری ازت سر میزد ک امروز بری خودتو محو کنی پس ساکت شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۶ تير ۱۴۰۳
متاسفانه ایشان و دار و دسته انقلاب خود را مقیم مردم می دانند و فکر می کنند برای مردم می توانند تعیین و تکلیف کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۶ تير ۱۴۰۳
آقا اون یک شوخی بود مگر ندیدی پزشکیان به جلیلی گفت اگر کارها را متقبل بشی ونتوانی میگم اعدامت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۶ تير ۱۴۰۳
زاگانی هم مثل پزشکیان دلسوز ملت ایران هست و تو مناظره رقابت هست و هر خطی شایددبهم بکشند''' خط هاشون تو گشوزداری فرق داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۶ تير ۱۴۰۳
آقای روحانی بایستید و نظراتتان را عجولانه ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۶ تير ۱۴۰۳
عجب رویی داره این زاکانی!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۶ تير ۱۴۰۳
جناب آقای دکتر پزشکیان ( رئیس جمهور منتخب)

با سلام و احترام

فرمودید ناکارآمدها را برکنار می کنید،

یا علی
در ضمن چرا بن خوار بار مهرماه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران 1402 بعد از گذشت 9 ماه و 16 روز هنوز پرداخت نشده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۶ تير ۱۴۰۳
بنده خدا تو هم دلت به چی خوشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۶ تير ۱۴۰۳
بن خواربار شما پرداخت نشد؟؟؟؟
معلم ها از سال 1400 انواع و اقسام معوقات را از دولت طلب دارن و پرداخت نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۶ تير ۱۴۰۳
کلید قفل کن شماره ۲.....علی برکت الله....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۶ تير ۱۴۰۳
حالا که شده تو به فکر ....خودت باش
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۱:۰۹ ۱۶ تير ۱۴۰۳
سلام

بزارید‌اول‌آقای‌پزشکیان‌‌بره‌‌بشینه‌رو‌صندلیش‌‌بعد
شروع‌کنید‌‌به‌آیندنگری‌منفی‌
مردمی‌کشوری‌که‌نا‌امید‌و‌‌بدبین‌هستن‌چه‌انتظاری‌از
رئیس‌جمهور‌میتوان‌داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۶ تير ۱۴۰۳
پارسا جون بجای نیم فاصله ، فاصله بزاری چیزی ازت کم میشه ؟
نسل z واقعا عجیبن
کامنتت رو هم اصلا نخوندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۶ تير ۱۴۰۳
راستی نگفتم این رئیس جمهورنمیتواند مودب بشیند باید برایش کلاس گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۶ تير ۱۴۰۳
زاکانی چی گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۶ تير ۱۴۰۳
علیرضا زاکانی با صدور پیامی از حضور شکوهمند مردم ایران در دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۶ تير ۱۴۰۳
بسیار مرد بااخلاقی است آقای زاکانی
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۰۹:۳۰ ۱۶ تير ۱۴۰۳
سلام و عرض تبریک موفق باشید جناب پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۲۸ ۱۶ تير ۱۴۰۳
تعهد و تعصب و تند رو که منظورت آقاجون که نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۶ تير ۱۴۰۳
ازصمیم قلب به آقای دکتر پزشکیان تبریک می گویم و امیدوارم که ایشان باعث رشد و پیشرفت کشور شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۶ تير ۱۴۰۳
یکسال دیگر معلوم می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۶ تير ۱۴۰۳
چه چهره هاییی،....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۶ تير ۱۴۰۳
دولت عقده ایها خدا به داد مردم برسه، دوران چاپلوسی برای غرب و بدبختی فرا رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۶ تير ۱۴۰۳
دوران گدایی از سریلانکا و ونزولا و چین و روسیه به سر رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۶ تير ۱۴۰۳
لطفا بدون هیچ سانسوری کسانی که سعید جلیلی رو با منطق و دلیل عامل شکست جبهه انقلاب معرفی کردن بزارید
طرفدارای جلیلی هنوزم ول کن نیستن میگن تقصیر قالیبافه انصراف نداد !
برید نظرسنجی های که راجب دو قطبی ها و‌ دور دوم بود ببنید در تمامشون قالیباف پیروز بود
جلیلی بازنده بود
فقط جلیلی و پزشکیان ، پزشکیان پیروز بود که شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۶ تير ۱۴۰۳
به این بخش از صحبت آقای ابطحی باید خیلی دقت کنیم :
رای 13 میلیونی آقای دکتر جلیلی .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۶ تير ۱۴۰۳
چند سال پیش 13 میلیون رای میرحسین موسوی رو نادیده گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۶ تير ۱۴۰۳
باید آب می ریختن آنجایی که می سوزه ... 11میلیون فاصله سوختن دارد!!!!!!!
از شکست مفتضحانه موسوی و کروبی به دست هواداران احمدی نژاد و خود جناب دکتر که حالا هم هوادارانش بیشتر هم شده با این در صد مشارکت پایین چند دوره ، نتیجه و فاصله کمتر از 3 میلیون رای پزشکیان با رقیب عدد خاصی نیست
اصلاحات چی ها تماما پای کار آمدند اما درصد مشارکت حتی به نفع خودشان هم بالا نرفت و 16 میلیون رای اخذ شده عدد بزرگی نسبت به تعداد آرا جلیلی که تنها کمتر از 3 میلیون فاصله داشته !!!!!!!!
بسوزند تا بوی گندشان درآمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۶ تير ۱۴۰۳
خوش گلمسیز
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۸:۵۲ ۱۶ تير ۱۴۰۳
بیچاره شدیم رفت از فردا بنزین گرون و یارانه حذف ...عملکرد حذف فیلتر شکن و ازادی..خ خ خ خ
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۰۸:۵۱ ۱۶ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان عزیزدرودبرشماتبریک صمیمانه بنده حقیرراپذیراباشیدمبارک❤❤❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۶ تير ۱۴۰۳
تبریک به همه ملت ایران...بیاد حاج قاسم و شهید رییسی عزیز برای ایران و مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۶ تير ۱۴۰۳
عجب خدا زد تو کاسه کوزه بعضیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۶ تير ۱۴۰۳
ظریف توحرف نزنی خیلی بهتره منفورشدی
Iran (Islamic Republic of)
علی اکرادلو
۱۲:۲۴ ۱۶ تير ۱۴۰۳
احسنت.....؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۶ تير ۱۴۰۳
به کوری چشم بدخواهان کشور ، ایشون میان سر کار مهم و اساسی
آخرین اخبار