دبیرکل جمعیت وفادان انقلاب گفت: معتقدم با بودن ولایت فقیه که همه جوانب را می‌بیند و می‌سنجد می‌توان مشکلات را حل کرد. 

حبیب‌الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره کابینه دولت چهاردهم اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از افراد نامطلوب در کنار رئیس‌جمهور منتخب هستند، عده‌ای هم در مجلس که چندان چیزی برای ارائه ندارند، با لیست‌هایی که داده شد رای آورده اند و اکنون در مجلس هستند.

وی افزود: این افراد که تنها به دلیل حضور در برخی لیست‌ها به مجلس راه یافتند کسانی هستند که صلاحیت حکمرانی در مجلس را ندارند. متاسفانه همین افراد هستند که خود به خود مشکلاتی را به وجود می‌آورند که حتما بایستی که اکثریت مجلس که افراد قانونمندی هستند این قانوندان‌های قانون گریز را بتوانند مهار کنند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای همه مردم است و برای یک سری از افراد نیست و متاسفانه همین افراد همیشه سعی می‌کنند که تفرقه اندازی کنند و نهایتا شرایط را همانگونه که برای دولت سخت می‌کنند برای مجلس هم سخت و ناهماهنگ کنند تا به جای آن که وزرا و مسئولان به کارشان برسند دائما جوابگو باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه رهبری در خواسته‌هایشان از مجلس بیان کردند که نمایندگان رعایت کنند تا افراد بتوانند کار خود را انجام دهند و نهایتا فرمودند که موفقیت دولت یعنی موفقیت نظام . درخواست رهبری آن بود افرادی که انتخاب می‌شوند، افراد مشخص و کارآمد باشند.

بوربور گفت: من معتقد هستم با بودن ولایت فقیه که همه جوانب را می‌بیند و می‌سنجد می‌توان مشکلات را حل کرد. اگر نزدیکیان رئیس جمهور منتخب و افراد تنگ نظر و خاصی که متاسفانه در مجلس راه پیدا کردند و جمهوریت نظام ما را متوجه نیستند، بگذارند، مشکلی نخواهیم داشت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
India
ناشناس
۰۷:۳۸ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
جدی میگی یا فقط به دنبال منافع خودت هستی کدام مشکلت حل شده مال ما که به قوت خودش باقیه هر روز هم بیشتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
اگر در دین اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی مدیران و مسئولان و هم نمایندگان مجلس 100 درصد فقط حرام است.
۰۷:۳۳ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
اگر در دین اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی مدیران و مسئولان و هم نمایندگان مجلس 100 درصد فقط حرام است.
آخرین اخبار