دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: به منظور حفظ امانت در انتخابات، هر نامزد انتخاباتی نماینده مستقر در شعب اخذ رای دارد، این نمایندگان از زمان اخذ رأی تا شمارش آرا می‌توانند حضور داشته باشند.

فتوحی دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مشارکت مردم قزوین در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز به بیش از ۱۰ درصد رسید. 

فتوحی افزود: به منظور حفظ امانت در انتخابات، هر نامزد انتخاباتی نماینده مستقر در شعب اخذ رای دارد، این نمایندگان از زمان اخذ رأی تا شمارش آرا می‌توانند حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: اخذ رأی در شعب فقط با کارت ملی و شناسنامه صورت می‌گیرد، اگر فردی شناسنامه قدیمی دارد باید کارت ملی همراه داشته باشند، برخلاف انتخابات مجلس در این دوره رای گیری با کارت‌های دیگر مانند گواهینامه صورت نمی‌گیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: همچنین به منظور جلوگیری از تخلفات، بازرسان در شعب مستقر هستند و گزارش و تخلفات را بررسی و برخورد می‌کند.

وی افزود: شعب سیار شرایط خاص دارد تمام نقاط در واحد‌های صنعتی، روستاها، خانه سالمندان و مراکز دیگر جهت رای گیری به صورت سیار از ماه‌ها قبل مشخص شده است، هر شعبه سیار برنامه زمان بندی مشخصی دارد که در چه ساعتی در کدام نقطه از مسیر فرایند اخذ رأی را انجام خواهد داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.