فرماندار قزوین گفت: مشارکت در امور سیاسی به خصوص موضوع انتخابات، پشتوانه خوبی برای نظام و بیانگر دخالت مردم در سرنوشتشان است.

طیب ملکی پور  فرماندار قزوین  با حضور در شعبه اخذ رای امامزاده حسین (ع) قزوین، پس از انداختن برگ رای خود به صندوق گفت: مردم غیور و همیشه در صحنه قزوین امروز و از همان ساعات اولیه رای گیری با حضور در شعبات اخذ رای بار دیگر قصد دارند حماسه جاویدانی را برای خود رقم بزنند.

وی ادامه داد: سابقه سیاسی قزوین از گذشته‌های دور بیانگر برتری استان در صحنه‌های مختلف، به ویژه مشارکت در عرصه انتخابات بوده تا جایی که به بهترین شکل ممکن و با مشارکت بالای خود رویداد‌های ماندگاری را تاکنون از خود برجای گذاشته اند.

ملکی پور بیان کرد: با توجه به موج رقابت ها، مناظرات، تجمعات و همایش‌هایی که طی هفته‌ها و روز‌های منتهی به انتخابات در استان صورت گرفته، به طور قطع و یقین حضور مردم در دور دوم انتخابات بیشتر از هر زمان دیگری خواهد بود.

به گفته این مسئول، شرکت در انتخابات ریل گذاری در جهت پیشرفت نظام جمهوری اسلامی و امیدواری دوستان و دلسوزان انقلاب است و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید خواهد کرد.

فرماندار قزوین عنوان کرد: رییس جمهور منتخب مردم بایستی همواره قدر و منزلت این حضور باشکوه را بداند و تمام سعی و تلاش خود را در جهت رفع مشکلات و موانع زندگی مردم انجام دهد تا مردم نیز همیشه همانند امروز پشتوانه نظام اسلامی و منتخب خود باشند.

مرحله دوم چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت روز ۱۵ تیرماه در هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای سراسر استان قزوین و همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

نزدیک به ۹۶۰ هزار واجد شرایط رای در استان قزوین حضور دارند و در مرحله نخست نیز حدود ۴۳ درصد در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.