مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آذربایجان‌شرقی از افزایش ۳۰۰ درصدی تعداد آزمایش‌های این آزمایشگاه خبر داد.

ربانی ارشد با بیان اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در اجرای فعالیت‌های عمرانی در کنار دستگاه‌های اجرایی است گفت: در دولت سیزدهم تعداد آزمایش‌های انجام شده در اداره کل ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

 ربانی ارشد افزود: افزایش تعداد آزمایش‌های انجام شده در آزمایشگاه‌های این اداره کل حاکی از افزایش فعالیت‌های عمرانی و اجرای طرح‌ها در سطح استان است.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آذربایجان‌شرقی بعد از تهران در بین استان‌های کشور از نظر تجهیزات فنی و تخصصی مجهزترین استان است اظهار کرد: در این آزمایشگاه ۲۸۰ نوع خدمات فنی و تخصصی برای کنترل کیفیت پروژه‌های عمرانی ارائه می‌شود.

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سال‌های اخیر آزمایشات قیر‌های پلیمری نیز به آزمایش‌های این اداره کل اضافه شده است گفت: مهمترین هدف این شرکت تامین نیاز‌های تمام دستگاه‌های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی از لحاظ آزمایش‌های فنی و مصالح ساختمانی و خاک‌ها در پروژه‌های ساختمانی، تحقیقاتی و راه سازی و کنترل کیفی پروژه‌ها و نظارت در حسن اجرای آن هاست.

ربانی ارشد ادامه داد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آذربایجان‌شرقی در ارائه خدمات فنی و تخصصی و انجام آزمایش‌های مختلف بالاترین رتبه (عالی) را در کشور کسب کرده است.

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۲ هزار و ۳۷۷ نفرساعت نیز دوره آموزشی برگزار شده است.

ربانی ارشد برگزاری بیش از ۳۰ وبینار آموزشی، ۹۰ همایش آموزشی برای مهندسان و کارشناسان فنی و اجرایی و افزایش ۵.۵ برابری درآمد را از جمله اقدامات این اداره کل در دولت سیزدهم اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار