روزنامه صهیونیستی هاآرتص تاکید کرد درپی ترور یکی از فرماندهان حزب الله، رژیم روز‌های سختی در پیش دارد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که رژیم اشغالگر پس از ترور فرمانده حزب الله طی روز گذشته در منطقه الحوش در شهر صور در جنوب لبنان، روز‌های سختی را پیش رو دارد.

براساس گزارش المیادین، روزنامه اسرائیلی هاآرتص  نوشت که مقامات رژیم صهیونیستی ترور فرماندهان ارشد حزب الله را به طور فزاینده‌ای به عنوان جایگزینی برای دستاورد‌های استراتژیک یا به عنوان یک درمان آرامش بخش در مسیر جنگی که رژیم صهیونیستی در معرض آن قرار دارد، معرفی می‌کنند.

این روزنامه تاکید کرد که این ترور مسیر استراتژی حزب الله را تغییر نخواهد داد،  زیرا استراتژی این جنبش بر معادله‌ای متکی است که توقف جنگ در غزه و آتش بس در لبنان را مرتبط می‌داند. هاآرتص همچنین اعلام کرد که بر خلاف گذشته، صفوف رهبری ارشد حزب الله از زمان جنگ‌های گذشته به طور قابل توجهی تکامل و گسترش یافته است  و امروز چند لایه است، به همین دلیل این جنبش می‌تواند بلافاصله صفوف خود را پر کند.

دیروز چهارشنبه، حزب الله لبنان، از شهادت محمد نعمه ناصر «حاج ابو نعمه» متولد ۱۹۶۵ از شهر حداده در جنوب لبنان  در راه قدس، خبر داد. این فرمانده حزب الله بر اثر هدف قرار دادن یک خودرو توسط پهپاد اسرائیلی در نزدیکی بیمارستان ایتالیایی در جنوب شهر صور به شهادت رسید. 

مقاومت دیروز در پاسخ به حمله و ترور رژیم اشغالگر ۴ عملیات انجام داد و اعلام کرد که مجاهدانش مقر لشکر ۲۱۰ جولان در پادگان «نفاح» و مقر پدافند موشکی در پادگان کیلا را با ۱۰۰ موشک کاتیوشا بمباران کرده اند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار