رئیس اورژانس فارس خبر داد؛

بیش از ۸۷ هزار مأموریت اورژانس ۱۱۵ در ۳ ماهه نخست امسال

رئیس اورژانس فارس گفت: از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه، ارائه خدمات امدادی اورژانس پیش بیمارستانی استان با ۸۷ هزار و ۶۵۵ مأموریت امدادی در ساعات مختلف شبانه روز انجام شده است.

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه، ارائه خدمات امدادی اورژانس پیش بیمارستانی فارس با تعداد ۳۴۵ هزار و ۷۳۷ تماس مردمی و ۸۷ هزار و ۶۵۵ مأموریت امدادی در ساعات مختلف شبانه روز انجام شده است.

او ادامه داد: از مجموع مأموریت‌های انجام شده ۱۶ هزار و ۸۴۶ مورد مربوط به حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای و ۷۰ هزار و ۸۰۹ مورد مربوط به مأموریت‌های غیرترافیکی شهری و جاده‌ای بوده است.

مرادیان با بیان اینکه در مدت زمان یاد شده، آمار مصدومان حوادث غیرترافیکی ۵۷ هزار و ۹۸۳ مورد و آمار مصدومان حوادث ترافیکی ۱۸ هزار و ۶۳ مورد بوده است، گفت: از این تعداد ۴۲ هزار و ۸۲۱ مورد برای دریافت خدمات درمانی تخصصی به مراکز درمانی منتقل و ۳۱ هزار و ۸۲۹ مورد نیز به صورت سرپایی و در محل درمان شده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس افزود: بالگرد‌های اورژانس فارس نیز در این مدت ۶۸ سورتی پرواز داشته اند که ۹ مورد مربوط به انتقال پیشرفته عضو پیوندی بوده و همچنین ۸۹ مددجو از خدمات اورژانس هوایی فارس بهره‌مند شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار