کمبود زمین در اجرای طرح نهضت ملی مسکن فارس

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: با توجه به تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان فارس، کمبود زمین در این بخش زیاد بوده است.

سید علیرضا حمیدی در حاشیه نشست بررسی و ارزیابی طرح‌های نهضت ملی مسکن و تجاری‌سازی برخی از طرح‌های بنیاد مسکن استان فارس گفت: طرح‌های نهضت ملی مسکن در ۱۱۰ شهر استان فارس قابلیت اجرایی شدن دارد و تاکنون ۲۰۸ هزار و ۸۴۶ متقاضی در طرح‌های نهضت ملی مسکن فارس نام‌نویسی کرده‌اند.

او با ارائه گزارشی از روند پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس اظهار کرد: شمار متقاضیان و افراد ثبت‌نام شده در این حوزه افزایش یافته و نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌های فارس پرشتاب و پیشران توسعه است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس ادامه داد: استان فارس رتبه نخست کشور در تأمین زمین نهضت ملی مسکن را دارد و با مشارکت منابع طبیعی و راه و شهرسازی، فارس بیشترین تأمین قطعات زمین را در کشور انجام داده است.

او در عین حال با ذکر این نکته که استان فارس بیشترین کمبود زمین را هم در این طرح دارد، گفت: سهمیه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های فارس ۳۰ هزار قطعه است، البته برنامه ما برای تأمین ۶۰ هزار قطعه است و استاندار فارس تاکید دارد این تامین قطعات زمین روستایی به ۱۲۰ هزار قطعه افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار