امسال، سال تحول باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز خواهد بود

سرپرست مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی شیراز می‌گوید امسال، سال تحول این باشگاه خواهد بود و چیزهایی که هواداران سالها منتظرش هستند، اتفاق خواهد افتاد.

سرهنگ پاسدار حسن کریمی در نشست خبری که به مناسبت معرفی از سرمربی جدید باشگاه فجرسپاسی برگزار شد، اظهار داشت: باید از اعضای هیئت مدیره باشگاه و در راس همه، سردار بوعلی تشکر کنم که یک انسان ورزشکار و ورزش دوست واقعی است.

او افزود: تمام تحولات خوبی که در چندسال اخیر در مجموعه باشگاه، چه در بحث زیرساختی، فنی و سایر مسائل اتفاق افتاده است، همه را مدیون این فرمانده ورزشی هستیم.

کریمی در خصوص تغییر و تحولاتی که در کادر فنی فجرسپاسی اتفاق افتاد نیز گفت: تغییر و تحولات در هر باشگاهی جزو مسائل عادی محسوب می‌شود و دیر یا زود اتفاق میافتد. طی 2 سال گذشته، فجر به یکی از محصولات خود یعنی مهدی رجب‌زاده اعتماد کرد و با توجه به اینکه مجموعه باشگاه، علاقه‌ای به تغییرات زیاد در کادر فنی ندارد، مایل بودیم که با او در فصل جدید هم ادامه دهیم اما بنا به دلایلی که از طرف خود آقای رجب‌زاده عنوان شد، ما هم اختیار را به ایشان دادیم و به تصمیمشان مبنی بر جدایی از باشگاه فجر، احترام می‌گذاریم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه فجر ادامه داد: رجب‌زاده از بچه‌های استان فارس و بزرگ شدهی باشگاه فجر است و از لحاظ فنی و اخلاقی عملکردی مطلوب داشت. در فصل اخیر هم حقمان صعود بود اما این اتفاق رخ نداد و برای ایشان در تیم جدیدش آرزوی موفقیت داریم.

کریمی در خصوص انتخاب پیروز قربانی به عنوان سرمربی جدید فجرسپاسی نیز گفت: قربانی در دوران بازی، سد مستحکمی در باشگاه استقلال و تیم ملی محسوب میشد و افتخارات زیادی کسب کرد. در دوران مربیگری هم تجربیات بسیار خوبی دارد و هم اکنون حداقل نسبت به 13 تیم لیگ یک، شناخت کاملی دارد. از طرفی اخلاق، رفتار و منش او هم با باشگاه فجر سازگاری دارد و اطمینان داریم که اگر اصحاب رسانه و هواداران به تصمیم ما اعتماد کنند، اتفاقات خوبی با حضور پیروز قربانی برای باشگاه فجر رقم می‌خورد.

او با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی باشگاه فجر، بازیکن‌سازی و استعدادیابی است، گفت: طی 2 سال اخیر تیم‌های آکادمی و پایه باشگاه را راه‌اندازی کردیم و امروز هم بهرام شفیعی از مربیان برجسته فوتبال فارس را به عنوان مسئول آکادمی معرفی خواهیم کرد. سرمربیان هر رده سنی نیز طی روزهای آینده معرفی خواهند شد.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فجرشهید سپاسی ادامه داد: در رده‌های سنی پایه، اولویت با بازیکنان بومی خواهد بود و این موضوع مد نظر سرمربی تیم نیز است. کمیته فنی باشگاه نیز با حضور سرمربیان تمام رده‌های به صورت هر یک ماه یا 45 روز یکبار برگزار خواهد شد.

کریمی تاکید کرد: به همه هواداران قول می‌دهم که امسال، سال تحول باشگاه فجر خواهد بود.

او همچنین از اصحاب رسانه و هواداران باشگاه فجرسپاسی که طی سال‌های اخیر همواره یار و کمک حال باشگاه بوده‌اند تشکر کرد و گفت: امیدواریم اعتماد آنها به باشگاه فجر همچنان ادامه داشته باشد و انتخاب سرمربی جدید را هم به فال نیک بگیرند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه فجرسپاسی همچنین از استاندار فارس، شهردار شیراز، اعضای شورای شهر، اداره ورزش و جوانان و هیئتهای فوتبال شیراز و فارس به خاطر همراهی با این باشگاه تقدیر کرد و گفت: خواسته ما این است که کمک‌های همه مسئولان شهر و استان را در ادامه بیش از پیش شاهد باشیم. ما تیم صنعتی نیستم و منبع درآمد چندانی نداریم. سردار بوعلی و اعضای هیئت مدیره پشت این تیم ایستاده و سالها آن را در سطح بالای لیگ یک حفظ کرده‌اند. بنابراین لازم است حمایت‌ها بیشتر شود تا انشالله بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

سرهنگ پاسدار کریمی در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در جمعه هفته جاری گفت: این انتخابات برای سرنوشت کشور اهمیت دارد و هر یک رای ما، تیری به قلب دشمن خواهد بود. مطمئنا ورزشکاران و ورزش دوستان استان فارسی نیز این اهمیت را درک کرده و با حضور پای صندوق‌های رای، انتخاباتی پرشور را با مشارکت بالا رقم خواهند زد.

سرمربی جدید فجرشهید سپاسی نیز در خصوص پیوستن به این تیم اظهار کرد: طی صحبتهایی که طی روزهای اخیر با مدیریت باشگاه داشتیم، در نهایت با تیم محبوب فجرسپاسی به توافق رسیدم.

پیروز قربانی با بیان اینکه خدمت به تیمی که به نام شهید مزین است برای هر کسی افتخار محسوب می‌شود، افزود: باعث خوشحالی من است که در تیمی با چنین سابقهای درخشان مربیگری کنم. این تیم در گذشته مربیان بزرگی داشته و فرصت بسیار خوبی در اختیار من قرار گرفته است تا بتوانم توانایی‌هایم را به اثبات برسانم.

بازیکن سابق تیم‌های استقلال تهران و تیم ملی فوتبال ادامه داد: شاید برخی مربیان به جاهای خاصی وصل باشند، اما من در دنیای مربیگری یک آدم کاملا مستقل هستم و به همین دلیل مجبور بودم چندسال در نقاطی کار کنم تا خودم را اثبات کنم. حالا که این فرصت مطلوب در باشگاه فجر به من داده شده است، امیدوارم بتوانم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنم.

سرمربی جدید فجر در پایان در خصوص بازیکنان و مربیان مد نظر خود برای فصل جدید گفت: با توجه به اینکه چندسال در لیگ یک کار کردهام، شناخت خوبی از بازیکنان همه تیم‌ها دارم. طبیعتا روی چند بازیکن شناخت مثبتی دارم و اگر حس کنم میتوانند به تیم کمک کنند، سعی می‌کنم آنها را به باشگاه معرفی کنم. در رابطه با مریان نیز سعی می‌کنیم حداقل از 2 مربی بومی و مربیانی که با تفکرات من آشنا هستند، استفاده کنیم.

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی در فصلی که گذشت با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول لیگ دسته اول، از صعود به لیگ برتر بازماند و حالا خود را برای حضور در فصل آینده لیگ دسته اول آماده می‌کند که قرار است از اواسط شهریورماه آغاز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار