پیگیری طرح های کلان آبی در دیدار با وزیر نیرو

استاندار فارس از آبگیری سد نرگسی در سال جاری در صورت تکمیل اعتبارات لازم خبر داد.

محمدهادی ایمانیه از انجام دیدار با وزیر نیرو خبر داد و با اشاره به تقاضای مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم برای پیگیری در تکمیل سد پارسیان، گفت: در این دیدار وزیر نیرو طبق دستوراتی که صادر کردند بنا شد در همین هفته نتیجه این موضوع به‌صورت قطعی اعلام شود.

او از طرح موضوع خط انتقال آب از خلیج فارس به بوشهر و غرب استان فارس به‌ویژه برای کازرون، نورآباد و کوه‌چنار در این جلسه خبر داد و گفت: این موضوع نیز به تاکید وزیر نیرو رسید و بنا بر دستور محرابیان چگونگی اجرای این موضوع نیز پس از طرح در شورای مدیران وزارت نیرو، تصمیم‌گیری خواهد شد.

ایمانیه، از درخواست خود مبنی بر اخذ ماده ۲۳ برای اجرای خط سوم انتقال آب به شهر شیراز خبر داد و در ادامه با اشاره به وضعیت آبی شهرستان خرامه، گفت: برای رفع تنش آبی شهرستان خرامه مذاکرات خوبی با وزیر نیرو داشتم؛ معتقدم یکی از راه‌های پایدار رفع تنش آبی این شهرستان، تسریع در انتقال آب از سد درودزن است که امیدواریم با حمایت وزارت نیرو محقق شود.

نماینده عالی دولت در فارس همچنین خواستار تامین اعتبار لازم برای تکمیل سد نرگسی شد و افزود: با تکمیل اعتبار لازم، در سال جاری شاهد آبگیری این سد خواهیم بود که برای غرب فارس به‌ویژه شهرستان کازرون و فراشبند موثر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار