ایمانیه:

خط ویژه‌ای برای طرح‌های مولدسازی فارس در تهران ایجاد می‌شود

استاندار فارس با بیان اینکه یک سوم طرح‌های ارائه شده در زمینه مولدسازی مربوط به استان فارس است خواستار ایجاد خط ویژه‌ای برای بررسی طرح‌های مربوط به فارس شد که مورد موافقت رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور قرار گرفت.

محمدهادی ایمانیه در ششمین جلسه کارگروه مولدسازی استان فارس که با حضور ابراهیم بازیان معاون وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور در سالن شهید سلیمانی استانداری فارس برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین راه حل برون رفت از بن‌بست‌های مرتبط با پروژه‌های بسیار متعدد و متنوع عمرانی کشور و استان فارس مسیر مولدسازی املاک دولتی است.

او با تأکید بر اینکه با قوانین جدید، شاهد انجام خصوصی‌سازی به شکل گذشته نخواهیم بود، تصریح کرد: با تدبیر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دولت سیزدهم و حمایت‌های خوب مجلس شورای اسلامی یازدهم، این مهم در قانون برنامه ۵ ساله هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران نیز دیده شده و با پیگیری‌هایی که اتفاق افتاد از وقوع پیشامد‌های ناگوار در حوزه خصوصی‌سازی جلوگیری شده است.

استاندار فارس افزود: فارس یکی از مهمترین سهم‌ها را در مولدسازی دارد و حدود یک سوم برآورد‌های انجام شده ریالی مربوط به این استان است که تقریباً معادل یک و نیم برابر بودجه عمرانی فارس محسوب می‌شود. امیدواریم با هم‌افزایی بودجه عمرانی و مولدسازی تعداد قابل توجهی از پروژه‌های نیمه تمام را پس از سال‌ها تکمیل و تجهیز کنیم.

او با اشاره بر اینکه قسمتی از اعتبارات لازم برای آزادراه شیراز ـ اصفهان از همین طریق در حال تامین است، به سابقه همکاری خوب استانداری فارس و سازمان خصوصی‌سازی کشور تصریح کرد و گفت: امروز مقرر شد خط ویژه‌ای برای پروژه‌های استان فارس که در کارگروه استانی به تایید می‌رسد و به سازمان خصوصی‌سازی کشور ارسال می‌گردد راه‌اندازی شود تا سرعت کار در این زمینه بیش از پیش افزایش یابد. در تلاش هستیم تا حداکثر طی ۳ تا ۴ ماه آینده تعداد قابل توجهی از این طرح‌ها به نتیجه برسد و اعتبار آن به پروژه‌های استان تزریق شود و شاهد تکمیل طرح‌های استان و بهره‌برداری از آنان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار