۱۳۶ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان چابهار ابلاغ تدریس دریافت کردند

فرماندار ویژه چابهار گفت: ۱۳۶ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان (۸۸ پسر و ۴۸ دختر) این شهرستان پس از برگزاری جشن دانش آموختگی ابلاغ تدریس در آموزش و پرورش را دریافت کردند.

جواد سپاهی در جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان چابهار اظهار داشت: با شروع بکار این دانشگاه معلمانی بومی وارد مدارس جنوب استان شدند که بدون شک به واسطه ارقی که به زادگاه خود دارند در این منطقه ماندگار خواهند بود.

وی بیان کرد: دانش آموختگی به معنای فارغ شدن از تحصیل نیست بلکه آماده شدن برای زندگی جدید و پشت سرگذاشتن دیگر دوره‌های علم آموزی است.

۱۳۶ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان چابهار ابلاغ تدریس دریافت کردند

وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان چابهار در پای صندوق‌های رای، گفت: تپش قلب دشمن با حضور حداکثری مردم در انتخابات بیشتر شده و این حضور تیری برچشم دشمن بود.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان چابهار از تربیت و اخلاق به عنوان ۲ بال آموزش و فرهنگ سازی جامعه نام برد و گفت: برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت کامل نقطه عطف برنامه ریزی درست ستاد انتخابات، همراهی نیرو‌های نظامی و امنیتی و در راس آن مردم بود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهور دوره چهاردهم به دور دوم کشیده شده است، افزود: مردم با انتخاب درست و اصلح در جمعه هفته جاری تیری دیگر برقلب دشمنان خواهند زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار