کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی استان

فرمانده مرزبانی استان از کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان طی یک عملیات مسلحانه در مرز‌های جنوب استان خبر داد.

 سردار رضا شجاعی  گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، مرزداران جنوب استان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، طی یک عملیات به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند، طی یک عملیات مقتدرانه محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار "شجاعی" بیان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب موادمخدر را وارد کشور کنند در این امر ناکام ماندند. مرزداران موفق شدند، طی این عملیات مسلحانه با سوداگران مرگ، ضمن دستگیری یک نفر سوداگر مرگ مقدار ۱۶۰ کیلوگرم تریاک، مقدار ۴۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه، را کشف کنند.

وی در پایان از همکاری خوب نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی و همچنین مرزنشینان عزیز با مجموعه مرزبانی و نقش مؤثر آنان در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرز‌های سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

برچسب ها: مرزبانی ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار