مشارکت مردم مهاباد در انتخابات این دوره افزایش یافته است+ فیلم

مشارکت مردم مهاباد در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نسبت به انتخابات اسفند گذشته افزایش داشته که امید می‌رود همین روند تا پایان انتخابات ادامه یابد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در بازدید از یکی از شعبات اخذ رای در مهاباد گفت: از ساعت هشت صبح و همزمان با شروع فرآیند انتخابات ریاست جمهوری، شهروندان حضوری پر رنگ در شعبات اخذ رای داشته اند.

وی اضافه کرد: هم اکنون تمام صندوق‌های اخذ رای در مکان‌های مورد نظر مستقر و فرآیند رای گیری بدون هیچ گونه مشکلی در جریان است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اهمیت مشارکت همگانی در انتخابات گفت: مشارکت بالا و انتخاب رئیس‌جمهور با رای حداکثری ضمن اقتدار بخشی امکان انتخاب فرد اصلح‌تر نیز فراهم می‌کند.

عباسی با بیان اینکه انتخابات تاثیر مستقیم در سرنوشت همه مردم دارد، افزود: ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه انتخابات و رای مستقیم مردم انتخاب شده و امروز نیز به دست مردم رئیس‌جمهور چهار سال آینده کشور انتخاب خواهد شد.

وی بیان کرد: این دوره ۱۴۴ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شده که در راستای تسهیل و دسترسی راحت شهروندان و رای‌دهندگان، در این دوره سه شعبه انتخاباتی نسبت به انتخابات اسفند پارسال اضافه شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره ۲ هزار و ۵۹۲ عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را در مهاباد برعهده دارند، اضافه کرد: ۷۷ شعبه در سطح شهر مهاباد، ۴۰ صندوق در بخش مرکزی و ۲۷ صندوق نیز در بخش خلیفان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین چهار شعبه ثابت در شهر گوگ تپه، یک شعبه ثبات در شهر خلیفان و همچنین ۱۲ شعبه ثابت در سطح روستا‌های توابع و مابقی نیز سیار هستند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز، جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی آغاز شده است.

۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای در سراسر آذربایجان‌غربی برای دریافت آرای مردم مستقر شده اند.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شمار می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.