مرسوله‌های پستی در مهاباد ۱۷ درصد افزایش یافت

رئیس اداره پست مهاباد گفت: امسال ۱۹۵ هزار مرسوله پستی از مبدا این شهرستان به مقاصد داخلی و خارجی ارسال شده که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۱۷ درصد افزایش یافته است.

کمال عثمانی رئیس اداره پست مهاباد گفت: از مجموع مرسولات پستی ارسال شده تعداد ۷۲ مرسوله به خارج از کشور ارسال و مابقی نیز به شهر‌های کختلف کشور ارسال شده است.

وی ادامه داد: امسال همچنین بیش از ۱۱۷ هزار مرسوله پستی از سایر مبادی به مهاباد واصل شده که توسط همکاران اداره پست در سطح شهر و روستا تحویل گیرندگان داده شده و نسبت به سال قبل هم افزایش ۲۰ را نشان می‌دهد.

رئیس اداره پست مهاباد اضافه کرد: خدمات پستی به صورت فیزیکی و الکترونیکی بوده که در بخش فیزیکی اغلب مربوط به خرید و فروش کالا‌های اینترنتی بوده و امسال ۱۹۰ هزار ۵۴۱ پاکت و بسته توزیع شده و همچنین ۴ هزار و ۵۰۰ مرسوله الکترونیکی نیز ضمن بارگزاری در سایت به ارسال شده است.

عثمانی با بیان اینکه بیش از ۱۸ درصد کل مرسولات استان مربوط به مهاباد است، یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال اداره پست مهاباد بعد از شهر ارومیه بیشترین ترافیک پستی را در سطح در اختیار داشته و این اداره جز ادارات فعال کشور در حوزه پست است.

وی با اشاره به اینکه رضایت شهروندان مهم‌ترین دغدغه اداره پست است، توصیه کرد شهروندان در زمان ارسال مرسولات خود نسبت به درج صحیح آدرس، کد پستی فرستنده و گیرنده اقدام کنند.

رئیس اداره پست مهاباد تاکید کرد: مردم در صورت تاخیر در دریافت بسته و نامه‌های خود از طریق سایت شرکت ملی پست (tracking.post.ir) یا با مراجعه حضوری به باجه معطله اداره پست مهاباد نسبت به پیگیری و دریافت مرسولات خود اقدام کنند.

به گفته وی، مرسولات دارای نقص آدرس بسته به نوع سرویس به مدت یک هفته تا سه ماه در باجه معطله نگهداری می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.