۲۸۰ خبرنگار انتخابات ریاست جمهوری را در مهاباد پوشش می‌دهند

مسئول کمیته اطلاعات و اخبار ستاد انتخابات مهاباد گفت: ۲۸۰ نفر خبرنگار، گزارشگر، تصویربردار و عکاس اخبار مربوط به جریان اخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در این شهرستان پوشش می‌دهند.

فرزین شمس‌الدین مسئول کمیته اطلاعات و اخبار ستاد انتخابات مهاباد گفت: ۲۸۰ نیروی خبری شامل خبرنگاران خبرگزاری‌های مختلف از جمله مرکز صدا و سیما، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی،  سایت‌های خبری و پایگاه‌ها هستند که از حضور لحظه به لحظه مردم، خبر، عکس و تصویر تهیه و منتشر می‌کنند.

وی افزود: خبرنگاران با در دست داشتن کارت صادر شده از طرف فرمانداری با سرکشی به شعب اخذ رای، حضور حماسی مردم این شهرستان را به تصویر می‌کشند.

مسئول کمیته اطلاعات و اخبار ستاد انتخابات مهاباد اضافه کرد: علاوه بر این، برنامه‌های زنده تصویری و رادیویی لحظه به لحظه در شبکه‌های محلی و سراسری جریان انتخابات را پوشش خواهند داد.

شمس‌الدین افزود: فعالیت خبرنگاران از ساعت اولیه روز جمعه هشتم تیرماه و همزمان با توزیع صندوق‌های رای آغاز و تا زمان اتمام رسمی انتخابات ادامه دارد.

وی با توجه به نقش مهم رسانه‌ها در انعکاس حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد: حضور رسانه‌ها برای پوشش مشارکت با شکوه مردم در انتخابات، نمادی از اقتدار و قدرت ملت ایران را در عرصه‌های بین‌المللی به منصه ظهور خواهد گذاشت تا پاسخی برای معاندین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی باشد.

مهاباد ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۱۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

۱۴۴ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای این دوره از انتخابات در شهرستان مهاباد پیش بینی شده است.

«سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعه هفته جاری، هشتم تیر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.