بهره برداری بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در گیلان

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از تحویل۲ هزار و ۴۳۰ واحد مسکونی به متقاضیان در استان در ارتباط تصویری همزمان با دیگر استان‌های کشور خبر داد.

محمدرضا فلاحتگر گفت: در آیین افتتاح بیش از ۶۶ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور، درارتباط تصویری با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و مهرداد بذر پاش وزیر راه وشهرسازی ۲ هزار و ۴۳۰ واحد مسکونی هم در ۱۷ شهرستان گیلان به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان افزود: در این مراسم ، ۱۴۰ واحد خودمالک هم در سایت مسکن مهر رشت با حضور مسئولان استانی و مدیران دستگاه اجرایی گیلان به بهره برداری رسید. 

محمدرضا فلاحتگر اضافه کرد: از ۲ هزار و ۴۳۰ واحد مسکونی در گیلان ، ۲۰۰ واحد به صورت خودمالک شهری نهضت ملی مسکن، ۱۷۸ واحد بازآفرینی شهری نهضت ملی مسکن، هزار و ۳۷۲ واحد خودمالک روستایی، ۴۰۰ واحد خودمالک مسکن مهر و ۲۸۰ واحد هم مربوط به واحد‌های باقی مانده مسکن مهر است که به بهره برداری رسید.

وی ؛ همچنین از واگذاری زمین رایگان به ۴۳۴ خانوار مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مساحت ۴۹ هزار و ۴۴۶ مترمربع در استان خبر داد.

محمد رضا فلاحتگر افزود: در آیین واگذاری همزمان واحد‌های مسکونی در کشور ، ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد به بهره برداری رسید و ۵۱ هزار و ۷۴۰ قطعه زمین رایگان هم به متقاضیان نهضت ملی مسکن در کشور واگذار شد.

 

برچسب ها: مسکن ، بهره برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.