توزیع بیش از ۱۰ هزار قلم تجهیزات پزشکی میان ایثارگران در قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ۱۰ هزار و ۱۰۷ قلم تجهیزات پزشکی در دولت سیزدهم بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان توزیع شده است.

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ۱۰ هزار و ۱۰۷ قلم تجهیزات پزشکی از جمله تخت، تشک، سمعک، ویلچر و دیگر اقلام بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران  توزیع شده است.

وی افزود: همچنین خدمات بیمه تکمیلی به ۶۰ هزار و ۵۹۴ ایثارگر - بیمه طی سه سال (در حال حاضر ۲۰ هزار و ۳۲۷ ایثارگر تحت پوشش هستند) در در دولت سیزدهم انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ۵ هزار و ۶۱۰ مشاوره حقوقی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با هدف افزایش آگاهی، ارائه راهکار‌های لازم و راهنمایی‌های مثبت در جهت رفع مشکلات قضایی صورت گرفته است.

اسمعیلی، طرح پایش سلامت برای ۶ هزار و ۴۸۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با هدف افزایش سطح سلامت و ارائه خدمات درمانی و افزایش سرانه ماهانه بیمه تکمیلی از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال به ۹ میلیون ریال را از برنامه‌های دیگر دولت مردمی عنوان کرد.

بهره‌مندی ۲۵ هزار و ۳۳۳ ایثارگر از بیمه همگانی

اسمعیلی گفت: ۲۵ هزار و ۳۳۳ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از خدمات بیمه همگانی بنیاد طی سه ساله دولت سیزدهم (در حال حاضر ۸ هزار و ۴۰۲ ایثارگر تحت پوشش هستند) بهره مند هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از شرکت ۲ هزار و ۳۴۶ نفر در کمیسیون‌های پزشکی بنیاد با هدف بررسی تعیین وضعیت و افزایش درصد جانبازی خبر داد و گفت: پرداخت ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به ۹۹ نفر جهت هدیه ازدواج و پرداخت یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال به ۷۵ نفر جهت بیمه عمر و افزایش ۶۰ درصدی مبلغ هدیه ازدواج و بیمه عمر از سال ۱۴۰۰ تاکنون در دولت مردمی انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.