قلعه نویی: در گروه سختی قرار گرفته ایم + فیلم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در گروه سختی قرار گرفته ایم چرا که قطر قهرمان ۲ دوره اخیر جام ملت‌های آسیا و ازبکستان در آن حضور دارند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از مراسم قرعه کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا گفت: خوشحالم با نتایج خوبی که بدست آوردیم در سید یک قرار گرفتیم. در گروه سختی قرار گرفته ایم چرا که قطر قهرمان ۲ دوره اخیر جام ملت‌های آسیا در آن حضور دارد.

او ادامه داد: ازبکستان جزو قدرت‌های جدید آسیا است. امارات نیز با سرمایه گذاری هایش می‌خواهد قدرتش گذشته اش را بازیابی کند، اما ما هم ایران هستیم و حتما سعی خواهیم کرد با بازی‌ها و نتایج خوب به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند. نتایج جام ملت‌های اروپا نشان می‌دهد دولت‌ها روی فوتبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و این باعث شده است فوتبال تیم‌ها به هم نزدیک بشود.

او گفت: متاسفانه برخی کارشناسی‌ها دلایل فنی ندارد. من از همه کارشناسان می‌خواهم کمک کنند اما برخی کارشناسان دور از فوتبال بوده‌اند و گاهی هم حب و بغض دارند. امیر قلعه‌نویی مهمان است، به تیم ملی کمک کنید. در تیم ملی باز است، بیایید کمک کنید. تریبون را به کسانی بدهید که دلسوز ایران هستند نه اینکه به دنبال تسویه حساب شخصی باشند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۸ تير ۱۴۰۳
لابد دوست داشتید با مالدیو و افغانستان و پاکستان همگروه می‌شدیم خودت هم انتخاب میکردی از این گروه بهتر ردیف نمیشد دست پیش می‌ندازی که حرفی بعداز برای دفاع از خودت داشته باشی حق احمد نورالهی نمیزاره تو به هدفت برسی
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۱:۲۱ ۰۸ تير ۱۴۰۳
گروه سخت یعنی چه مثلاً می خواهید بروید جام جهانی از قطر ازبکستان می ترسی تیم باید آماده بازی هر تیمی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۸ تير ۱۴۰۳
این فوتبال چیه که کلی وقت و ثروت کشور معطلش شده؟؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۷ تير ۱۴۰۳
برای تو چه فرقی میکنه تو بازی های آسیایی نت شان دادید چقد سخت بود پول گرفتی جام را به قطر واگذار کردی اصلا برای هیچ هم سخت نیس جا جهانی را به را که ایران نمی‌آورید به جهنم انشالله همه ببازیدکار به اونجا نکشد لطفا وقت مردم نگرید تا برق زیاد مصرف نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
فقط بزرگ‌نمایی حریفان برای فرار از جوابگویی . تیمی که ادعای بزرگی آسیا را دارد چرا باید از امارت و ازبکستان یا هر تیم. آسیایی ترس داشته باشد ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۵۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
اگه فکر میکنی در گروه سختی هستیم وکارت سخته هرچه زودتر استعفا بده تا یک مربی بهتر جایگزین بشه و بعدا ادعا نکنی در گروه سختی بودیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
انتظار داشتید با مالدیو و تیم های پایین جدول اسیا روبرو می شدید
آخرین اخبار