افتتاح مدرسه ۳ کلاسه خیر ساز روستای قره قیه

بمناسبت چهلم شهدای خدمت مدرسه ۳ کلاسه خیر ساز روستای قره قیه به بهره برداری رسید.

این مدرسه به همت خیر مدرسه ساز اقای حاج قلی رضایی در زمینی به مساحت ۱۷۰ مترمربع با صرف هزینه‌ای افزون بر ۳۰ میلیارد ریال برای تحصیل ۴۵ دانش آموز احداث شده است.

علاوه بر این عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه روستای هروان نیز به همت این خیر سرابی به یاد ونام امام جمعه شهید ایت الله آل هاشم آغاز شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی با بیان اینکه این مدرسه در کمتر از ۶ ماه به بهره برداری خواهد رسید گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع با ۷۰ میلیارد ریال هزینه برای تحصیل ۱۰۰ دانش آموز احداث می‌شود.

کسایی افزود: بعد از اتمام این پروزه عملیات احداث یک دبیرستان نیز به همت این خیر نیکوکاردر روستای هروان اغاز خواهید شد تا دانش اموزان این روستا و دیگر روستا‌های همجوار در ان تحصیل کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این دو مدرسه دیگر در روستای ناراب و منطقه محروم لاله قبا احداث کرده و هم اکنون حدود ۲۲۰ دانش اموزان در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

نماینده مردم سراب نیز با بیان اینکه این شهرستان در حوزه مدرسه سازی رتبه اول استان را داراست افزود: در یک سال گذشته احداث ۱۰ باب مدرسه به همت خیرین اغاز شده که تاکنون ۴ باب به بهره برداری رسیده و ۶ مدرسه دیگرتا پایان سالجاری به بهره برداری می‌رسد.

نصیرپور بیان کرد:به همت خیرین بیش از ۷۰ میلیارد ریال نیز برای تعمیر ونوسازی مدارس شهرستان سراب هزینه شده است.

برچسب ها: مدرسه ، نوسازی مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.