حضور ملت در انتخابات نسبت به میانگین جهانی بالاتر است

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت:حضور ملت در انتخابات نسبت به میانگین جهانی بالاتر است و همه بصورت ازاد می‌توانند درانتخابات با احساس تکلیف حضور یابند تا در پیشرفت و آبادانی کشور سهیم شوند.

تراب محمدی با گرامیداشت شهدای هفتم تیر و تسلیت شهدای خدمت گفت:مطابق اصل ۱۳۱قانون اساسی ۵۰ روز فرصت برای برگزاری انتخابات و انتخاب رییس جمهور داریم چرا که تمامی امورات مردم بوسیله منتخبان مردم انجام می‌شود.

وی افزود: اقدامات اجرایی برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام شده و صندوق‌ها، دستگاه‌های احراز هویت و تعرفه‌ها به حوزه‌های انتخابیه ارسال شده است و استان آمادگی صدر در صدی برای برگزاری انتخابات باشکوه را دارد.

وی در خصوص مراسم شهدای خدمت هم گفت: مراسم چهلم شهدای خدمت فردا صبح هفتم تیر از ساعت ۱۰ الی۱۲ در مصلای امام خمینی (ره) تبریز با حضور امت شهید پرور استان و مسئولان برگزار می‌شود همچنین در تمامی۷۶ شهر استان و روستا‌ها هم برگزار می‌شود.

حقیقیان دبیر ستاد انتخابات استان هم تعداد حوزه‌های انتخابیه در سطح استان را ۵۰ حوزه و تعداد شعبه‌های انتخابیه را ۳۱۶۳ شعبه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۴۹۰ شعبه ثابت و ۶۷۳ شعبه سیار داریم و میزان رای دهندگان در حدود ۳ میلیون ۱۸۰ هزار نفر است و بیش از ۵۰ هزار نفر در شعبه‌های رای گیری فعالیت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.