احداث تصفیه خانه فاضلاب هریس بصورت نیمه فعال می‌باشد

فرماندارشهرستان هریس با اشاره به اینکه احداث تصفیه خانه فاضلاب هریس بصورت نیمه فعال می‌باشد گفت:با ادامه دارشدن این وضعیت متاسفانه درآینده نزدیک شاهد مخاطرات زیست محیطی در امر فاضلاب هریس در مناطق پایین دست شهر هریس خواهیم بود.

نعمتی درجلسه شورای اداری با توجه به فرا رسیدن انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان والامقام درسانحه هوایی به تشریح خدمات بی‌بدیل دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت الله رئیسی پرداخته و اصلاحات و ثبات اقتصادی و بازگشت صنایع راکد به عرصه تولید واجرای برنامه‌های رفاهی و عمرانی همچون طرح ملی جهش مسکن و ده‌ها برنامه توسعه محور را تنها بخش کوچکی از اقدامات رئیس جمهور شهید دانسته و بر ضرورت تبیین خدمات دولت به آحاد مردم تاکید کرد.

وی درادامه با اشاره به تنش آبی در ۲۳ روستای شهرستان هریس از شرکت آب وفاضلاب استان نسبت به نصب تجهیزات ونیرورسانی به جاه‌های حفرشده جهت تامین آب شرب در این مناطق که درحال حاضر بلااستفاده مانده است تاکید و خواستار اقدام سریع واساسی در این زمینه شد و بربهبود وضعیت آب شرب درروستا‌های شهرستان تاکید کرد.

وی درادامه خواستار توجه ویژه به شهر‌های ۵ گانه هریس از جمله زرنق، بخشایش، کلوانق، ارباطان وخواجه در امر احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری وشبکه فاضلاب گردید و از مدیریت آب وفاضلاب استان خواست براین امر توجه ویژه نماید.

 نماینده مردم اهر وهریس درمجلس با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهم‌ترین عرصه مشارکت ملی و مردمی در تعیین سرنوشت کشور می‌باشد بر توسعه همه جانبه کشور و شهرستان در سایه همدلی و اتحاد ملی و هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی تاکید کرد.

عبدالهی همچنین فعال سازی پروژه‌های توسعه محور در شهرستان و توجه ویزه به بخش‌های معدن و کشاورزی را از اهم برنامه‌های خود در این شهرستان برشمرد و افزود: در راستای تامین آب شرب پایدار برای شهر هریس و ۹ روستا روند احداث سد هرزه ورز را دربرنامه قرارداه ایم که چندین سال است که راکد مانده بود تا بتوانیم این سد را درکمترین زمان ممکن برای احداث عملیاتی بکنیم و از وزارت خانه‌های مربوطه هم پیگیر این موضوع هستم.

وی درادامه با اشاره برتسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی وخدماتی در شهرستان هریس بر احداث شهرک صنعتی در شهرخواجه و توسعه ناحیه صنعتی زرنق تاکید کرد وافزود: در حال حاضر در تلاشیم با توجه به اینکه استعلامات شهرک صنعتی خواجه با توجه به مرور زمان از اعتبار قانونی افتاده، برای این امر مجددا استعلامات مربوطه انجام گردید ودرتلاشیم این شهرک که مورد نیاز صنعتگران بخش خواجه واکثر سرمایه گذاران استان می‌باشد در کمترین زمان ممکن احداث آن عملیاتی گردد.

برچسب ها: آب شرب ، تصفیه خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.