نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار ،بورس و مسکن و اشتغال مسائل مهم کشور هستند که قطعا در دولت ابراهیم ر ئیسی حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین افتتاح ستاد مرکزی اصناف و بازار تهران با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه های صنفی و هیئت امنای بازار تهران برگزار شد.

در این نشست که با حضور و سخنرانی احمد امیرآبادی فراهانی و مجتبی توانگر نمایندگان مجلس در همراه بود، انتظارات اصناف از دولت سیزدهم اعلام و برنامه‌های سیدابراهیم رئیسی در حوزه اصناف ارائه شد.

احمد امیر آبادی فراهانی در این نشست گفت: بسیاری از مشکلات امروز کشور به ساختار دولت و عدم برنامه ریزی درست دولت بازمیگردد و باعث شده که مردم در سختی باشند.

وی افزود: آنچه که می‌تواند حال مردم را خوب کند بازگرداندن امید به جامعه است تا فضای جدیدی در کشور ایجاد شود، متلسفاته عملکرد دولت در این زمان آنقدر غیرقابل دفاع بوده که مردم در حال ثانیه شماری تمام شدن فرصت دولت هستند و حق هم دارتد، موضوعی مانند مرغ و تخم مرع نباید مساله دغدغه کشور ما باشد.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار کرد: این وزرا شانس آوردند که ماه‌های آخر فعالیتشان در دولت به این مجلس خورد وگرنه تمام این وزرا را برکنار می‌کردیم، اما مصلحت‌هایی وجود داشت که ما کوتاه آمدیم.

امیرآبادی با اشاره به حضور سید ابراهیم رئیسی در عرصه انتخابات، گفت: درخواست‌های بسیاری از او برای حضور در انتخابات صورت گرفت و تنها کسی که میتواند در این ایام اجماع سازی داشته باشد خود اوست، ما یک فرد قدرتمند می‌خواستیم که پشتیبانی مردمی بالایی هم داشته باشد.

وی با بیان اینکه شاهد بودیم که در بازار استقبال خوبی از او پدید آمد، افزود: مردم واقعا گلایه مندند، اما با او به خوبی برخورد کردند، زیرا شاهد عملکرد درخشان او در قوه قضائیه بودند و مبارزه با فساد را به جد راه اندازی کرد. حضور او در دولت قطعا امیدبخش خواهد بود، او با انتخاب سخنگوی ستاد خودش نشان داد که دولت متخصص و سالمی را راه اندازی خواهد کرد. همه فکر می‌کردند که یک فرد معروف سیاسی را روی کار خواهد آورد، اما شاهد بودید که یک جوان نخبه را روی کار آورد.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: برخی حرف از مذاکره می‌زنند و می‌گویند که آن‌ها (رقبا) نمی‌توانند با دنیا تعامل کنند، در حالی که همه می‌دانند سیاست مذاکره جای دیگری تعیین می‌شود و دولت باید مجری خوبی باشد. ما در بحث اقدام راهبردی، قانون تصویب کردیم، اما آمریکایی‌ها گفتند بیایید مذاکره کنیم، اگر همین غنی سازی ۲۰ درصد نبود دولت با چه سلاحی می‌خواست مذاکره کند.

امیرآبادی فراهانی تاکید کرد: متاسفانه برخی فکر می‌کنند، چون زبان انگلیسی خوب بلدند می‌توانند با دنیا تعامل کنند خیر اینگونه نیست شما باید بلد باشید درست تعامل کنید؛ بحث از موشک می‌کنند خُب موشک جنبه بازدارندگی دارد یعنی طرف با خودش فکر می‌کند اگر یک موشک بزند چه بلایی سرش خواهد آمد.

وی در پایان گفت: بحث بازار، بورس و مسکن و اشتغال مسائل مهم کشور هستند که قطعا در دولت ابراهیم ر ئیسی حل خواهد شد.

در تلاش هستیم در انتخابات شورا‌ها لیست واحد ارائه بدهیم

مجتبی توانگر نماینده مجلس نیز در این مراسم، با اشاره به حمایت اصناف از آیت الله رئیسی، گفت به دلیل آنکه موضوع کرونا مطرح است باید تولیدات محتوایی به سمت شبکه‌های اجتماعی هدایت شود و همه باید کمک کنند و نقطه نظرات حجت‌الاسلام رئیسی را در این شبکه‌ها نشر دهند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات شورا‌ها همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: همانطور که می‌دانید شورای ائتلاف و شورای وحدت در تلاش هستیم تا با یک لیست واحد وارد انتخابات شورا شویم که انشاالله بتوانیم موانع را از سر راه شهرمان برداریم.

همچنین مسعود امراللهی از سوی احمد امیرآبادی فراهانی رئیس اقشار ستاد حجت اسلام و المسلمین رئیسی به عنوان دبیر ستاد اصناف کشور منصوب شد.

در این مراسم محمد توکلی عضو ارشد هیات امنای بازار به عنوان رئیس ستاد مرکزی بازار بزرگ تهران حجت الاسلام رئیسی معرفی شد.

توکلی در این مراسم با بیان اینکه در هفته جاری دو ساختمان دیگر توسط اصناف و بازاریان تهران در محل بازار بزرگ تهران برای حجت الاسلام رئیسی افتتاح خواهد شد گفت: بازار تهران در خدمت انقلاب اسلامی و مردم است و بازار با شعار هر واحد صنفی یک ستاد وارد عرصه حمایت از حجت الاسلام رئیسی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
ام الفساد وضع موجود >ارز مفت 4200 تومانی< بیت المال است که خاک بر سر تولید کشور و اقشار اسیب پذیر ملت کرده است . و نیز انرژی رایگان است که ایران را در زمینه مصرف انرژی تبدیل به یکی از بی انضباط ترین کشورهای جهان کرده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
با یاری خدا و مولا امام زمان عج
وهمت و تلاش سید خوبان
مشکلات به آسانی مبدل میشود.
فان مع العسر یسرا
ان مع العسر یسرا ....در سوره مبارکه انشراح خداوند دوبار این آیه شریف رو تکرار کرده که قطعا ته دلمون قرص ومحکم کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
باورم نیست ز بدعهدی ایام هنوز
قصه غصه که در دولت یار آخر شد
انشاء الله زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) با تشکیل دولت انقلابی.
آخرین اخبار