رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور؛

سال آینده مدارس کانکسی و کپری کشور جمع می شوند

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: تا پایان مهرماه سال ۹۸ تمام مدارس کانکسی، کپری و خشتی گلی کشور جمع آوری می‌شوند.

سال آینده مدارس کانکسی و کپری کشور جمع می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به بخش نودژ شهرستان منوجان گفت: تا پایان مهرماه سال ۹۸ تمام مدارس کانکسی، کپری و خشتی گلی کشور جمع آوری می‌شوند.

وی گفت: ۱۱ استان کشور زیر خط میانگین سرانه آموزشی قرار دارند از این رو برای رساندن این استان‌ها به میانگین کشوری باید برنامه ریزی شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به وضع نامناسب فضا‌های آموزشی در جنوب کرمان اشاره کرد و افزود: در لایحه بوجه سال ۹۸ ردیف اعتبار خیران افزایش چشمگیری داشته و حدود یکهزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام خیران تامین اعتبار شده است.

رخشانی مهر بر اولویت تکمیل طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: بازسازی مدارس تخریبی و خطرآفرین و توسعه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس در دستور کار است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از تکمیل مدرسه ۶ کلاسه خیرساز زینبیه سر راس منوجان خبر داد و تصریح کرد: حصارکشی و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی این مدرسه خیرساز تا ایام الله دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: افزون بر ۸۵ درصد از مدارس منوجان فاقد سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و سرویس‌های بهداشتی مناسب است و حتی برخی از مدارس این شهرستان در حال تخریب هستند.
انتهای پیام/ح

مدارس کپری جمع آوری می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۳:۰۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
خیلی جالبه ! سالهاست که این جمله داره تکرار میشه !!
آخرین اخبار