افتتاح مدرسه استثنایی در عنبرآباد

مدرسه استثنایی خیرساز شهید سنجری در روستای تل شیراز عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش استثنایی کرمان و سایر مسئولان شهرستان عنبرآباد مدرسه دو کلاسه خیرساز استثنایی شهید اسماعیل سنجری در روستای تل شیراز شهرستان عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیون ریال افتتاح شد.

مهران باهری رئیس آموزش پرورش استثنایی کرمان در این مراسم گفت: مدرسه خیرساز استثنایی شهید اسماعیل سنجری روستای تل شیراز با همکاری مرکز نیکوکاری رضوان احداث شده است.

وی تصریح کرد: این مرکز آموزشی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال و زیربنا ۶۰ متر مربع با تجهیزات کامل ظهر امروز به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد:۱۴۰ نفر دانش آموز در مدارس استثنایی شهرستان عنبرآباد مشغول به تحصیل هستند و جهت تکمیل فضای آموزشی و تجهیزات آن نیازمند همکاری مسئولین و خیران هستیم.

سنجری نیا گفت:با بهره برداری از این مدرسه ۲ کلاسه ۳۴دانش آموز از فضای مناسب آموزشی بهرمند شدند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: افتتاح فاز دوم این مرکز آموزشی و حصارکشی آن در دستور کار می‌باشد و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود:۱۰۷مدرسه استثنایی در استان کرمان وجود دارد که حدود ۴۷۵۰ دانش آموز استثنایی در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

و‌ی بیان داشت: مرکز جامع و استاندارد اوتیسم در شهر کرمان  در حال احداث است که تا سال آینده تحصیلی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ی

۱۰۷مدرسه استثنایی در استان کرمان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.