انتخاباتی از نوع دانش آموزی در راور

صبح امروز مراسم نمادین انتخابات شورای دانش آموزی با حضور معاون فرماندار، معاون پرورشی آموزش پرورش شهرستان، شهردار ومعلمان ودانش آموزان یکی از دبیرستان های شهرستان راور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد خواجویی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان راور در حاشیه مراسم انتخابات شورا‌های دانش آموزی در یکی از دبیرستان دخترانه شهر گفت: شورا‌های دانش آموزی یکی از ارکان مدارس هستند.

خواجویی  گفت: انتخابات شورا‌های دانش آموزی نوعی تمرین دموکراسی است و توسعه قدرت تصمیم سازی و بهبود نظام تصمیم گیری در آموزش و پرورش از طریق مشارکت دانش آموزان امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه شورا‌های دانش آموزی یکی از ارکان مدارس بوده و نقش پررنگ و تاثیر گذاری دارند گفت: نتیجه مشارکت دانش آموزان در اداره امور مدارس، ایجاد روحیه خودباوری، جامعه پذیری، مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری است.

وی، ارج نهادن به شخصیت و کرامت دانش آموزان و تقویت خود باوری و اعتماد به نفس در آنان را از دیگر اهداف این انتخابات برشمرد و گفت: منتخبان شورای دانش آموزی در مدارس و آموزشگاه‌ها نقش همراهی با مدیر مدرسه را ایفا و در مسائل مختلف به مسئولان آموزشگاه‌ها کمک می‌کنند.

انتخابات شورا‌های دانش آموزی در ۵۷ مدرسه شهری و روستایی راور و با مشارکت ۶ هزار و ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

انتخابات شورای دانش آموزی در شهرستان راور برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار