مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۱۱۴۴ کلاس دارای بخاری گازی و ۲۹۲ کلاس با بخاری نفتی در مدارس این استان وجود دارد.

 یونس بهاروند، در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های نوسازی مدارس در لرستان، گفت: احداث ۱۹۶ پروژه با ظرفیت ۶۸۰ کلاس در این استان در دست اجراست.

او با تأکید به هدف‌گذاری ۱۶۴ پروژه با ۳۰۰ کلاس درس در سال ۱۴۰۲، افزود: برخی از این پروژه‌ها تحویل شده است و برخی دیگر نیز در اسفندماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با بیان اینکه تعمیر سرویس‌های بهداشتی مدارس ۵۰ درصد بیشتر از میزان هدف‌گذاری‌شده انجام شده است، عنوان کرد: پروژه‌های باقی‌مانده نیز با تخصیص اعتبار تکمیل می‌شود.

او با تأکید به مطالبات ۸۰ میلیارد تومانی پیمانکاران پروژه‌های آموزشی در سازمان نوسازی مدارس لرستان بیان کرد: امیدواریم این اعتبار با پیگیری‌ها به‌زودی پرداخت شود.

بهاروند با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نوسازی مدارس در لرستان بیشتر از میزان اعتبار تخصیص داده شده است، گفت: مابقی پروژه‌ها در صورت تخصیص اعتبار تا مهر ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به آسفالت ۵۲ هزارمتر مربع در مدارس این استان طی سال ۱۴۰۱، افزود: ۱۹۳ هزار مترمربع ایزوگام نیز در مدارس لرستان انجام شده است.

بهاروند با اعلام آسفالت ۶۳ هزار مترمربع آسفالت مدارس لرستان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، گفت: ۹۸ هزار مترمربع ایزوگام نیز از ابتدای امسال تاکنون در مدارس این استان انجام شده است.

او با تأکید به اینکه حذف بخاری‌های نفتی غیراستاندارد چکه‌ای، حذف بخاری‌های گازی غیراستاندارد و حذف سیستم‌های گرمایشی فرسوده در دستور کار دولت است، افزود: ۲۰ میلیارد تومان برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس لرستان تخصیص یافته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به وجود هشت هزار و ۸۱۸ کلاس غیراستاندارد در سال ۱۳۹۲، عنوان کرد: حدود ۷۱۴۲ کلاس تا سال ۱۴۰۰ در این استان استانداردسازی شده است.

او با بیان اینکه ۲۴۰ کلاس درس لرستان در سال ۱۴۰۱ استانداردسازی شده است، بیان کرد: ۱۱۴۴ کلاس دارای بخاری گازی و ۲۹۲ کلاس با بخاری نفتی در مدارس این استان وجود دارد که در صورت گازرسانی به این مناطق استانداردسازی می‌شود.

 

برچسب ها: مدرسه ، نوسازی مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.