۱۲ هزار کشاورز در آذربایجان‌غربی برای مدیریت مصرف برق مشارکت دارند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: ۱۲ هزار کشاورز در نقاط مختلف استان از آغاز ایام اوج بار تابستانی با برنامه‌های مدیریت بار و مصرف برق مشارکت دارند.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با بیان اینکه حاصل همکاری کشاورزان کاهش ۱۰۵ مگاواتی مصرف برق در استان بود، گفت: اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف تاکنون با توجه به اهداف تعیین شده مطلوب بود.

وی ادامه داد: با توجه به کشاورزی بودن استان و نقش همکاری مشترکان کشاورزی با برنامه‌های مدیریت زمان اوج بار، بخش کشاورزی با میانگین روزانه ۱۰۵ مگاوات کاهش مصرف برق همکاری موثر و چشمگیری در اجرای برنامه‌ها داشته اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ادامه داد: با همراهی و همکاری مشترکان حوزه کشاورزی بیشتر از ۹۰ درصد برنامه‌های زمان اوج بار این شرکت در این حوزه تاکنون تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه میزان مصرف انرژی برق طی یک ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته، در ادامه گفت: با توجه به در پیش رو بودن روز‌های گرم‌تر در هفته‌های آتی، شرکت توزیع نیروی برق برای تامین برق پایدار و مطمئن نیازمند همراهی بیشتر مشترکان و مردم با این شرکت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.