حمله موشکی حزب الله به یک هدف نظامی در شمال فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی لبنان دوشنبه شب اعلام کرد که به یک هدف نظامی در شمال فلسطین اشغالی حمله کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک موشک ضد زره به سمت شهرک صهیونیست نشین یروون شلیک شده است.

در همین رابطه مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستا‌های جنوب لبنان از جمله به بلیدا، مارون، عیترون و همچنین در حمایت از غزه، یک ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک یروون را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده‌ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده‌اند که عملیات حزب الله به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک‌های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح‌های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده و بخش اعظم شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده‌اند.

به گفته کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان به تنهایی نیمی از توان ارتش این رژیم را در جبهه شمال درگیر کرد و مانع از حضور قدرتمندانه ارتش اشغالگر در جبهه جنوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۰۵ تير ۱۴۰۳
خدا قوت به دلاور مردان نیروی مقاومت لبنان باریکلا درد شما بخور توسر حکام عرب که همگی خودشون زدن به خواب نه تنها کمکی به ملت فلسطین نمیکنن حتی از زیر به اسرائیل کمک میکنن
آخرین اخبار