اجرای طرح اتصال آب و فاضلاب استان یزد به شبکه فیبر نوری صنعت برق کشور

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان یزد، از اجرای طرح اتصال شبکه این شرکت به شبکه اختصاصی وزارت نیرو خبر داد.

ابوالقاسم سهیلی نیا معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان یزد گفت: به منظور تسهیل در خدمت رسانی و برقراری ارتباط موفق، این طرح با دستور مقام عالی وزارت و همراهی دهستانی (مدیر کل فناوری اطلاعات وزارت نیرو)، بهارلوئی (مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور) و همکاری‌های بحرالعلوم (کارشناس امنیت و سخت افزار شرکت مهندسی) و به همت دفتر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک آبفا با موفقیت به پایان رسید. 

او افزود: به همین منظور مسیری به طول پنج کیلومتر از برق منطقه‌ای استان تا شرکت آب و فاضلاب با کار شبانه‌روزی بر روی تیر‌های شبکه برق شرکت توزیع، فیبرکشی شد.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: این ارتباط علاوه بر بهبود پهنای باند، سرعت و افزایش کیفیت ارتباطات، امکان تبادل اطلاعات در بستری اختصاصی و امن، امکان راه‌اندازی مراکز داده پشتیبان و اتصال به سامانه‌های حیاتی متمرکز را فراهم می‌نماید.

سهیلی نیا ضمن قدردانی از همکاری شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق استان یزد، ابراز امیدواری کرد در راستای تحقق اهداف یزد هوشمند، شاهد تقویت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی پایدار و امن میان مجموعه‌های صنعت آب و برق درون استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.