اعطای ۶ هزار فقره تسهیلات در دولت شهید رئیسی

مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد گفت: در مدت سه ساله شهید رئیسی، ۶ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ پنج هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به متقاضیان در استان یزد پرداخت شده است.

سید عباس امامی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: ۴ هزار و ۷۰۰ فقره از این تسهیلات به مبلغ پنج هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغال پرداخت شده که زمینه ایجاد و تثبیت ۶ هزار و ۴۰۰ نفر فرصت شغلی را فراهم نموده و هزار و ۳۰۰ فقره به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات ضروری اقدام شده است.

وی افزود: از تسهیلات پرداختی ۲ هزار و ۸۰۰ طرح به مبلغ ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال در بخش خدمات، هزار و ۲۱۰ طرح به مبلغ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال در بخش صنعت و ۶۹۰ طرح به مبلغ هزار و ۶۰ میلیارد ریال در بخش کشاورزی مورد حمایت مالی قرار گرفته است.

مدیر صندوق کارآفرینی استان خاطر نشان کرد: ۳ هزار و ۱۳۵ فقره تسهیلات به آقایان، ۲ هزار و ۸۰۰ فقره به بانوان و ۶۵ فقره به مؤسسات و شرکت‌های حقوقی پرداخت شده است.

امامی گفت: از اقدامات شاخص دولت سیزدهم راه اندازی نهضت احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال در کشور بود و صندوق کارآفرینی امید استان با حمایت مالی از ۵۰ واحد راکد و نیمه فعال با اعتباری معادل ۸۰۰ میلیارد ریال در دولت مردمی، زمینه ایجاد و تثبیت ۲۸۰ فرصت شغلی را فراهم نمود.

وی افزود: جذب صد درصدی اعتبارات مربوط به مصوبات سفر شهید جمهور به استان یزد از دیگر اقدامات صندوق کارآفرینی امید استان است که با پرداخت ۸۶۹ فقره تسهیلات اشتغال و ضروری با اعتباری معادل ۹۸۵ میلیارد ریال توانست زمینه پاسخگویی به درخواست‌های مردم دارالعباده را فراهم نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار