برگزاری مسابقات فوتبال خانه‌های امداد در یزد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد گفت: اولین دوره مسابقات فوتبال خیابانی یادواره شهید خدمت ویژه خانه‌های امداد (محلات ۲۰۲۰) در یزد برگزار شد.

علی اکبر سلمانی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد گفت: خانه‌های امداد در محلات کم برخوردار با هدف شناسایی شهروندان نیازمند و پیگیری رفع مشکلات آنان ایجاد شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سال گذشته کمیته امداد افزود: در سال جاری نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اشتغال و معیشتی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و مساعدت خیرین اجرا خواهد شد.

سلمانی اظهار داشت: در همین راستا مسابقات فوتبال خیابانی نیز با هدف ایجاد شور و نشاط و ارتقا و ترویج فرهنگ ورزش در این محلات برگزار می‌شود.

سلمانی با بیان اینکه ۲۰۲۰ محله کم برخوردار در کشور شناسایی شده اند، تصریح کرد: از میان دستگاه‌های مختلف از جمله بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام و هلال احمر، ۴۰۴ محله سهم کمیته امداد کشور و ۱۳ محله سهم کمیته امداد یزد برای برگزاری این مسابقات ورزشی در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد ادامه داد: سهم خانه امداد هر شهرستان به ترتیب شهرستان یزد ۶، میبد ۳، مهریز ۲، ابرکوه یک و بافق یک خانه امداد است.

وی گفت: این دوره از مسابقات که در خانه‌های امداد (۲۰۲۰ محله) در سطح کشور برگزار می‌شود، تیم‌های استان یزد متشکل از ۱۲ تیم در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال است که ۶ تیم در رده سنی اول و ۶ تیم در رده سنی دوم حضور دارند و تیم برتر از هر رده به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات به رقابت‌های کشوری اعزام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.