آیت الله ناصری:

مردم دشمنان را مأیوس و زبان بدگویان را کوتاه می‌کنند

امام جمعه یزد گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی، اقتدار مملکت خود را فریاد خواهند زد.

 آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی از مردم استان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

مردم شریف و بصیر دارالعباده یزد؛ ماندگاری انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای بنیانگذار آن امام خمینی (ره)، چون همیشه به عزم و اراده‌ی مستحکم شما مردم عزیز وابسته بوده است و اگر جمهوری اسلامی ایران پس از چهل و چند سال همچنان استوار به راه شهیدانش ادامه می‌دهد فقط و فقط به خاطر پایمردی و ایستادگی مردمان ایران اسلامی است؛ و در این راه خطیر، سستی، خمودی و تنبلی آفتی بزرگ است که به حمدالله تاکنون مردم ایران ثابت نمودند که در آزمون‌های مختلف همراه و همپای انقلاب اصیل خود بوده و مسیر را با همه فراز و نشیبش و با همه سختی‌ها و تنگنا‌ها گم نکرده‌اند، انتخابات هشتم تیر ماه، یکی از مهمترین این آزمون ها‌ست که جهانیان بدانند ایران اسلامی همچنان پرقدرت و پر صلابت در مسیر پیشرفت و آبادانی و در راه مقاومت و مبارزه با ظلم و ستم پیشتاز است و ذره‌ای از آرمان‌های خدائی انقلاب کوتاه نمی‌آید. 

رجاء واثق دارم که مردم عزیز استان یزد همدل و همزمان به پای صندوق‌های رای خواهند آمد و پرشکوه اقتدار مملکت خود را فریاد خواهند زد و دشمنان را مأیوس و زبان بدگویان را کوتاه می‌کنند. 

همچنین ان شاء الله مردم با انتخاب اصلح بر ادامه راه شهدای خدمت خاصه شهید رئیسی عزیز تاکید کرده و عهد و پیمان همیشگی خود را ادا نمایند. روز جمعه هشتم تیرماه بازهم روز همبستگی است و روز کور شدن دشمنان و پیروزی ملت ایران.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار