خطیب جمعه بخش بهمن:

رئیس جمهور باید خادم جمهور باشد

حجت الاسلام علیزاده گفت: در فرهنگ اسلامی قدرت به معنای خدمت به انسانیت است، یعنی رئیس جمهور باید خادم مردم باشد.

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن با اشاره به یکی از روایت‌های رسول اکرم (ص) اظهار داشت: پندار‌های غلط درباره قدرت و ریاست در هم می‌شکند و در فرهنگ اسلامی از آن به خدمت تعبیر می‌شود و در مکاتب فکری و نظام‌های سیاسی که مقابل نظام اسلامی است، قدرت و ریاست برای منافع دنیوی و مادی است.

او افزود: در فرهنگ اسلامی قدرت به معنای خدمت به انسانیت، انسان و ارزش‌های بشری است.

خطیب جمعه بخش بهمن گفت: برای خدمت به مردم هم باید به الزاماتی پایبند بود و به غیر از این نمی‌توان هر کاری را خدمت نامید.

حجت الاسلام علیزاده گفت: یکی از الزامات خدمت به مردم اینکه در مسیر خدمت کار را باید جهادی انجام داد و مبنای کار‌ها بایستی پیشبرد انقلاب باشد.

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن ادامه داد: مسئولان باید در خدمت به مردم از هم سبقت بگیرند، به همه افراد جامعه باید خدمت کرد، اما طبقه محروم و ضعیف 
 مورد توجه خاص قرار بگیرد و خدمات باید ملموس و محسوس باشد تا مردم طعم شیرین خدمت را حس کنند.

او افزود: انتخابات یک حق بسیار مبارک و کارآمدی برای تک تک ماست و حقی است که به شدت در سرنوشت فردی و جمعی ما تاثیر مستقیم دارد.

امام جمعه بخش بهمن در پایان افزود: مراقب بی اخلاقی‌ها و جنگ روانی علیه کاندید‌های انقلابی باشید، این که به صورت هماهنگ کانال‌ها و فضا‌های مجازی خبر انصراف کاندیدی را به دروغ پخش می‌کنند، این دور از اخلاق و مردانگی است و مردم فریب نخورید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.