امام جمعه یزد:

حضور مردم در انتخابات بسیار تعیین کننده است

آیت الله ناصری با اشاره به نگاه دشمنان به صحنه انتخابات گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف بسیار تعیین کننده است.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد  پس از انداختن روی خود در صندوق گفت: پایه انقلاب ما بر خدامحوری و مردم استوار است و امام راحل نیز انقلاب را با مردم آغاز کرد. 

وی افزود: مردم در صحنه‌های مختلف نظیر جنگ تحمیلی و مبارزه با استکبار و فشار‌های دشمنان با قدرت ایستادگی کرده و بر این اساس پایه اصلی ارتقای کشور به شمار می‌آیند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه ایران اسلامی در حال رسیدن به قله است، تصریح کرد: ما در زمینه‌های مختلف پیشرفت کرده و جوانان دانشمند ما با وجود تلاش دشمنان در حال فعالیت هستند. این مساله ناشی از اینست که مسیر خدایی را با حضور مردم در پیش گرفته ایم.

وی انقلاب اسلامی را انقلابی الهی توصیف کرد و اظهار داشت: پرچم این انقلاب باید به دست امام زمان (عج) برسد. ما اسلام و عظمت انقلاب را به جهانیان معرفی کرده و به عنوان کشوری آزاد و مستقل و با عظمت شناخته شده ایم.

ناصری با تأکید بر تعیین کننده بودن حضور مردم در صحنه‌های مختلف گفت: نگاه دشمنان ایران اسلامی امروز به این کشور دوخته شده است و همه ما باید احساس تکلیف کرده و به کسی رای دهیم که دارای سابقه خوبی باشد و بتواند مشکلات مردم را با دلسوزی حل کند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید نیت خدایی داشته باشد و از حب ریاست دوری ورزد و فقط به فکر خدمت به مردم باشد.

وی بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: همه تکلیف داریم و باید در پای صندوق‌های رای حضور یافته و به استکبار جهانی ثابت کنیم که مستقل و قدرتمند و توانا هستیم و می‌توانیم کشور را اداره کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار