گرامیداشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید در یزد

گرامیداشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید در حسینیه حضرت صاحب الزمان (عج) محمود آباد یزد برگزار شد.

 محمد حسین رحیمی نصب مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد گفت: مراسم چهلمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهانشان که به همت خادمیاران رضوی شهرستان یزد برگزار شد، با شب شهادت شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله صدوقی (رحمت الله علیه) همراه شد.

وی افزود: ما با داشتن آرم و نشان خادمیاری امام رضا (ع) در واقع نشان از ولایتمداری و تبعیت از ولایت را به همراه داریم که اهمیت عید غدیر نیز نشان و حجتی در پذیرش و تبعیت ما از ولایتمداری آقا امیرالمومنین علی (ع)  است.

رحیمی نصب  تأکید کرد: اگر ما به فرامین رهبر معظم انقلاب با دقت گوش فرا دهیم، منویات و ملاک‌های مطرح شده مقام معظم رهبری در خصوص فرد اصلح، ما را در انتخاب فردی اصلح و شایسته به عنوان رئیس جمهور برای چهار سال سکانداری قوه مجریه بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود.

مراسم چهلمین روز شهادت خادم الرضای شهید حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه هوایی اردیبهشت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فرازی نیا مشاور تولیت آستان قدس رضوی، نوحه سرایی و اجرای گروه سرود و همچنین حضور جمعی از خادمیاران و اقشار مختلف مردم شهید پرور، در حسینیه صاحب الزمان (عج) محله محمود آباد یزد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار