برپایی ایستگاه رادیویی آبفا به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، از برپایی ایستگاه رادیویی آبفا به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب در رویداد شادمانه غدیر خبر داد.

ضیا زینی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت گفت: ایستگاه رادیویی آبفا با رویکرد صرفه جویی در مصرف آب در رویداد شادمانه غدیر که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در محل پردیس فرهنگیان استان یزد بنا شده است از ۳۱ خرداد آغاز و تا پنجم تیر ادامه دارد.

او افزود: برنامه‌های این ایستگاه در قالب سه تیزر رادیویی شامل؛ راهنمای خدمات ۱۲۲، راهنمای خدمات پیامکی و راهنمای مراجعه به شرکت آب و فاضلاب و نوع درخواست‌هایی که مردم دارند اجرا می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد به راهکار‌های صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد و ادامه داد: در ایستگاه رادیویی آبفا هر شب دو قسمت نمایش رادیویی به نام خانواده آبی اجرا می‌شود که آموزش راهکار‌های صرفه جویی در مصرف آب در قالب طنز بیان می‌شود.

زینی آموزش شهروندان در زمینه نحوه صحیح مصرف آب در قالب پیام‌های رادیو نمایشگاهی، پخش برونشور، مصاحبه با شهروندان در زمینه راهکار‌های صرفه جویی در مصرف آب و همچنین استفاده از کارشناسان کشاورزی در رابطه با گل‌ها و گیاهان کم آبخواه آپارتمانی را از دیگر برنامه‌های این ایستگاه رادیویی عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.