نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ در شهرستان بناب ۶.۸ درصد

معاون اداره کل کار و رفاه و تعاون گفت: نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ در شهرستان بناب ۶.۸ درصد در حالی که در کل استان ۷.۷ درصد است.

روحانی با توجه به عملکرد شهرستان بناب در سال ۱۴۰۲ گفت: شهرستان بناب در حوزه اشتغال آفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید بیش از متوسط عملکرد استان می‌باشد که برای بیش از ۲۶۳۳ نفر ثبت فرصت شغلی جدید انجام شده که ۱۳۳ درصد تعهدات اشتغال شهرستان بناب میباشد که این مورد در استان ۱۳۱ درصد می‌باشد و از متوسط استانی بالاست و از ۴۷ هزار تعهدات استانی تعداد ایجاد اشتغال جدید در بناب ۶۱۸۶۰ نفر بوده که عملکرد بیشتری داشته و در ۱۴۰۳ در این ۳ماهه ۹ درصد تحقق یافته است.

وی با اشاره با تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: ۸ میلیارد تومان تخصیص یافته که بیش از ۱۰۹ درصد در شهرستان بناب تحقق یافته است و در سال ۱۴۰۳ به مبلغ ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی در خصوص نظارت برعملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه قانون بودجه عملکرد شهرستان بناب گفت: شهرستان بناب از اعتبار ۸۹ میلیارد تومانی تخصیص یافته به این شهرستان حدود ۵۳ میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان پرداختی از سوی بانک‌ها صورت گرفته و نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ در شهرستان بناب ۶.۸ درصد در حالی که در کل استان ۷.۷ درصد است و حدودا ۳۳۰۰ نفر بیکار در جمعیت بالای ۱۰ سال در شهرستان بناب وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.