محمدعلی طالبی گفت: به منظور کاهش آمار بیکاری در استان یزد همه دستگاه‌های متولی اقدامات لازم برای توسعه و حمایت از مشاغل خرد را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی، استانداریزد در نشست ستاد راهبردی  و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، با اشاره به آخرین وضعیت نرخ بیکاری استان، گفت: الگوی بیکاری استان موید لزوم سرمایه گذاری و توجه بیشتر به حوزه مشاغل خرد در استان است.

او به نرخ بالای بیکاری زنان خانه دار و دختران در استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است همه دستگاه‌های مربوطه اقدامات لازم را جهت توسعه و حمایت از مشاغل خرد و خانگی انجام داده و هم افزایی مناسبی روی پروژه‌های موفق این حوزه داشته باشند.  

استانداریزد با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان "سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" توسط رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت: یکی از محور‌هایی که در سال جاری باید به عنوان یک شاخص در حوزه تولید استان دنبال شود مشاغل خرد و خانگی است.

طالبی به ضرورت همفکری دستگاه‌ها در راستای تحقق شعار سال پرداخت و گفت: در مسیر تحقق شعار سال باید برنامه ریزی‌های لازم جهت پشتیبانی از تولید و تولیدکنندگان و مانع زدایی از مسیر حرکت آن ها، با بهره گیری از ظرفیت های موجود صورت بگیرد.

او در ادامه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سپاه را فرصت خوبی برای تولید، توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان عنوان و بر بکارگیری ظرفیت‌های مغفول مانده در سایر دستگاه‌های استان در حوزه تولید و اشتغال تاکید کرد.

استاندار یزد در انتها اظهارداشت: امیدواریم با تعامل و انسجام هرچه بیشتر دستگاه‌های استان و بهره گیری از ظرفیت‌های بسیار خوب موجود در استان بتوانیم گام‌های موثری در عرصه تولید و اشتغال برداریم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار