افتتاح زمین چمن مصنوعی در شربیان

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی زمین چمن مصنوعی شهر شربیان افتتاح شد.

 زمین چمن مصنوعی شهر شربیان در زمینی به مساحت ۸۰۰ مربع و با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان که از این مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و ۵۰۰ میلیون تومان را خیرین شربیانی هزینه کردند به بهره برداری رسید.

 مدیرکل آموزش پرورش استان آذربایجان شرقی از مدارس نیمه تمام خیرساز دبستان آزادی ، عفت مهربان و دبیرستان شهر دوزدوزان بازدید کرد.

سعادتی گفت: امروز شاهد افتتاح سومین پروژه زمین چمن مصنوعی بخش مهربان که جزو ۱۰۷ پروژه زمین چمن مصنوعی استان در قالب طرح شهید سلیمانی است هستیم.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی در دوره فعالیت دولت سیزدهم سرانه ورزشی یک و نیم برابر شده که جزو توفیقات حوزه آموزش و پرورش است.

وی در خصوص مدارس نیمه تمام خیر ساز منطقه مهربان نیز گفت: پیگیری پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویت‌های اصلی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان است که در سه سال گذشته عده‌ای از این مدارس افتتاح شدند و در قالب سفر اول و دوم رئیس‌جمهور شهید به استان اعتبارات خوبی پیش بینی شده که بخشی در قالب طرح مولدسازی و بخش دیگر کمک دولت است و امیدواریم در دو سال آینده تمام پروژه‌های نیمه تمام استان تکمیل و به بهره برداری برسند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: در طرح شهید سلیمانی شماره ۳ برنامه ریزی برای ایجاد فضای ورزشی کفپوش در مدارس دخترانه است تا دانش آموزان دختر بتوانند فعالیت ورزشی را انجام دهند و هر منطقه اگر بتواند ۵۰ درصد را تقبل کند سالن‌های ورزشی در آنجا ایجاد خواهد شد و پیشنهاد می‌کنیم مناطقی مد نظر قرار گیرند که چندین مدرسه بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

بخشدار بخش مهربان گفت: در بخش مهربان حدودا به ۵۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزشی هزینه شده است.

ابراهیمی افزود: با ایجاد چندین پروژه ورزشی در منطقه مهربان سرانه ورزشی در این بخش به یک و نیم متر افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.