مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور از بهره‌مندی ۴۵ هزار زوج نابارور از خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی این سازمان خبر داد.

 میرهاشم موسوی، ظهر امروز، در حاشیه بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز دولت سیزدهم رویکرد دولت، توسعه خدمت در همه بخش‌های کشور، رسیدگی بیشتر و تأمین نیاز مردم به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار بود.

وی افزود: در سازمان تأمین اجتماعی باتوجه‌به تأکیدات رئیس‌جمهور شهید یکی از اولویت‌های اصلی این سازمان درمان صددرصد رایگان برای بیمه‌شدگان در حوزه خدمات سر پایی، تخصصی، فوق‌تخصصی و بستری بود.

بیشتر بخوانید
سازمان تأمین اجتماعی از از ابربدهکاری خارج شد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور عنوان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز در کشور ۳۹ پروژه درمانی، بیمارستانی، درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی افتتاح شده‌است که امروز هم با افتتاح و بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد این عدد به ۴۰ پروژه می‌رسد.

وی بیان کرد: چهار پروژه درمانی در لرستان در دستور کار است و یکی از این پروژه‌ها درمانگاه تخصصی بیمارستان تأمین‌اجتماعی خرم‌آباد است که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تزریق اعتبار چند ماه آینده تکمیل می‌شود.

موسوی گفت: توسعه بیمارستان نرگس دورود با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، درمانگاه الشتر و طرح توسعه بیمارستان کوثر از ۳۲ تخت به ۱۰۰ تخت هم سه پروژه مهم دیگر لرستان است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای چهار پروژه درمانی لرستان نیاز است، ابراز کرد: این سازمان ۱۳۳ پروژه توسعه، ساخت و ایجاد را در دستور کار قرار دارد.

موسوی با اشاره به شناسایی بیماران خاص و صعب‌العلاج گفت: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم زیرپوشش قرار دادن خدماتی است که هزینه سنگین دارد و این مهم با محوریت بیمه سلامت و تشکیل صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار ۹۰ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج در مراکز تأمین اجتماعی شناسایی شده‌است، تصریح کرد: سال گذشته ۴۵ هزار زوج نابارور در این مر اکز از خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی ناباروری با تعرفه دولتی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور عنوان کرد: سال گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی ناباروری در طرح جوانی جمعیت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
همش دروغه وتبلیغ من خودم این مشکل رو دارم ولی تا پول واریز نکنید نه دارو بهت میدن نه عملی انجام میدن