رقابت‌های کاراته، لیگ بسیج استان کرمان برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری رقابت‌های کاراته،لیگ بسیج استان کرمان طی تیرماه امسال در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

 

سرهنگ احمد مرادزاده امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در محل سالن جلسات جامعه زنان واقع در خیابان فردوسی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: اهمیت ورزش در جامعه بر کسی پوشیده نیست و در قرآن کریم هم همه ما را در راستای قوی شدن سفارش می‌کند و این قوی شدن در همه زمینه‌ها از جمله آمادگی جسمانی است.

وی با بیان اینکه یکم تیرماه لیگ کاراته بسیج استان کرمان آغاز می‌شود، گفت: لیگ بزرگ کاراته بسیج سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بخشی از خدمات سپاه، ارائه خدمات ورزشی به جامعه هدف و بسیجیان است، افزود: استعدادیابی ورزشکاران بسیجی یکی از اهداف ما است که در خدمت به جامعه ورزش در دستور کار است.

وی با بیان اینکه از سال ۸۰ المپیاد‌های ورزشی بسیج در تعدادی از رشته‌ها در حال برگزاری است، افزود: هزار و ۷۰ کاراته کا در قالب ۲۸ تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند که از این تعداد ۵۲۰ نفر آقا و ۵۷۰ نفر خانم هستند. 

سرهنگ محمدرضا روزخوش مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه لیگ کاراته بسیج استان کرمان سطح فنی بسیار بالایی دارد، گفت: پنج داور جهانی در این دوره از مسابقات حضور دارند و در مجموع ۷۰ داور خانم و ۷۰ داور آقا مسابقات را داوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه لیگ بزرگ کاراته بسیج سپاه ثارالله استان کرمان، جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در سه دوره برگزار می‌شود و آیین افتتاحیه آن اول تیر ماه است، گفت: محل برگزاری مسابقات در سالن فجر است و از ورزشکاران در هر دوره لیگ مبلغ یکصد هزار تومان دریافت می‌شود.

 احسان رستگاری نژاد، کاراته را یکی از ورزش‌های اول استان برشمرد و با اشاره به درخشش پررنگ ورزشکاران کرمانی در این رشته ورزشی اظهار داشت: بسیج استان به صورت چهار سال متوالی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است. 

وی افزود: هیئت کاراته بسیج استان کرمان موفق به برقراری ارتباط و تعاملات خوب و سازنده‌ای با هیئت کاراته استان شده که ثمره آن جایگاه کنونی کاراته استان کرمان در سطح کشور است.

رقابت‌های کاراته، لیگ بسیج استان کرمان برگزار می‌شود

رئیس هیئت کاراته بسیج استان کرمان ضمن تشریح کامل برنامه‌های برگزاری رقابت‌های کاراته لیگ بسیج استان کرمان به اهداف برگزاری این مسابقات اشاره کرد و ایجاد هم افزایی بین بسیجیان، استعدادیابی و نمایش ارزش سلامتی و معنویات را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد. 

رستگاری نژاد با اشاره به استقبال خوب ورزشکاران در این دوره از رقابت ها، افزود: هزارو هفتاد ورزشکار از سراسر استان کرمان در ۵ رده خردسالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در بخش‌های کمربند بالای قهوه‌ای و زیر قهوه‌ای در سه دور با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقاء سطح کمی و کیفی رقابت‌ها افزود: تاکنن ۱۳ جلسه با هیئت کاراته استان، پیشکسوتان و مسئولان ذیربط برگزار شده تا این رقابت‌ها به بهترین نحو ممکن برگزار شوند. 

رئیس هیئت کاراته بسیج استان کرمان با اعلام این آیین افتتاحیه این رقابت‌ها اول تیرماه در دو بخش آقایان و بانوان در سالن فجر برگزار می‌شود، بیان داشت: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، رئیس هیئت کاراته بسیج کشور و جمعی از مسئولین استانی برای حضور در آئین افتتاحیه این دوره از مسابقات حضور می‌یابند.

رستگاری نژاد افزود: رژه تیم‌های شرکت کننده که هر تیم به اسم یک شهید شاخص در این رقابت‌ها حاضر می‌شود، بخشی از آیین افتتاحیه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار