دستگیری دو قاتل فراری طی ۲۴ ساعت در زابل

جانشین فرمانده انتظامی استان  از دستگیری دو قاتل فراری طی ۲۴ ساعت در شهرستان زابل با اقدامات تخصصی و ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ علیرضا دلیری جانشین فرمانده انتظامی استان  گفت: آبان ماه سال گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل جوانی ۳۲ ساله در شهرستان زابل و متواری شدن عاملان این جنایت، اقدامات تخصصی و ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زابل برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

 وی با اشاره به بررسی‌های دقیق پرونده افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل و دو همدستش آغاز کردند که با انجام اقدامات تخصصی توانستند عاملان این قتل را شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار دهند.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و ویژه صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، در نهایت، دریک عملیات منسجم و پلیسی قاتل به همراه دو همدستش پس از ۷ ماه زندگی مخفیانه دستگیر و از محل اختفاء آنها یک قبضه سلاح شکاری وینچستر مورد استفاده در قتل کشف گردید.

 سرهنگ دلیری اظهار داشت: همچنین در یک عملیات دیگر، ماموران پلیس آگاهی شهرستان زابل، موفق شدند، فردی را که خانم ۲۵ ساله‌ای را در فروردین ماه سال جاری به علت اختلافات خانوادگی به ضرب گلوله یک قبضه سلاح کلت کمری به قتل رسانده و از محل متواری شده بود، پس از ۵۶ روز فرار دستگیر و سلاح به کار رفته در صحنه قتل را نیز کشف کنند.

 جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برچسب ها: فراجا ، قاتل فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.