فرماندار:

گازرسانی به خاش، خدمت ماندگار دولت سیزدهم است

فرماندار خاش گفت: اجرای طرح انتقال گاز از ایرانشهر به خاش و گازرسانی به منازل مردم از خدمات ماندگار دولت سیزدهم در این شهرستان به شمار می‌رود.

صاحب گل صالحی گفت: هم اینک گازرسانی به شهر‌های خاش و اسماعیل آباد و ۱۳۰ روستای شهرستان خاش به همت دولت سیزدهم انجام شده است.
وی بیان کرد: در آینده نیز این پروژه در دهستان‌های سنگان و کارواندر شهرستان خاش به اجرا در می‌آید.
فرماندار خاش ادامه داد: تاکنون کار گازرسانی به کارخانه سیمان به عنوان واحد مهم تولیدی و صنعتی و شماری از خبازی‌های این شهر انجام شده است.
وی گفت: گازرسانی به خاش از اقدامات بسیار ارزشمند نظام اسلامی و خدمات ماندگار دولت مردمی شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی به شهروندان این شهرستان بوده که در دولت‌های گذشته با کندی همراه بود و در دولت سیزدهم روند پرشتابی گرفت و در نهایت به بهره برداری رسید.
صالحی تاکید کرد: از شرکت‌های گاز و نظام مهندسی و پیمانکاران و مجریان طرح‌های گازرسانی درخواست داریم در روند گازرسانی به منازل مردم کار‌ها را تسهیل کنند.
وی اظهار کرد: تاکنون استقبال خوبی از گاز شده، اما ارائه تسهیلات لازم و نیز کاهش هزینه‌ها برای مردم در کنار تسهیل در مباحث فنی و رفع مشکلات این موضوع سبب می‌شود که شهروندان این شهرستان با استقبال بیشتری انشعابات گاز را خریداری کنند.

برچسب ها: گازرسانی ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار