به گزارش روابط عمومی، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان امروز با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست ها و سوالات اتباع خارجی در سراسر استان شدند.
شایان ذکر است وی طی یک ساعت تعیین شده پاسخگوی تعداد ۱۵ تماس تلفنی بودند و دستورات لازم مبنی بر رفع و رسیدگی به مشکلات متقاضیان را به واحد های مورد نظر صادر کردند.
همچنین قرارداد فی مابین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت، جهت پاسخگویی به سوالات و درخواست های مردمی اتباع خارجی برای یک سال آتی به امضاء طرفین رسید.