زلزله ۴.۷ ریشتری راور را لرزاند

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، راور در استان کرمان را لرزاند.

 موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زلزله را، ساعت ۰۴:۳۷:۴۴ بامداد امروز، پنجشنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ در موقعیت ۳۱.۲۶ شمالی و ۵۷.۱۶ شرقی و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در استان کرمان به فاصله ۳۳ کیلومتری راور، ۵۸ کیلومتری هجدک و ۷۰ کیلومتری خانوک اعلام کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ساعت ۴:٣٧ صبح امروز پنجشنبه ١٠ خردادماه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در شهرستان راور به وقوع پیوست. 

رضا فلاح گفت: این زلزله در عمق ١٠ کیلومتری زمین و در فاصله ۳۳ کیلومتری راور و ۵۸ کیلومتری هجدک رخ داده است.

 وی افزود: در پی این حادثه سه تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستا‌های نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

رضا عباسی فرماندار راور نیز گفت: باتوجه به بررسی بعمل آمده زلزله ۴.۷ ریشتری راور تاکنون فاقد خسارت جانی و مالی بوده است و تیم ارزیاب هلال احمر نیز به روستا‌های شرق راور و نزدیکی مرکز زلزله اعزام شده اند تا خسارت احتمالی را بررسی کنند.

 

برچسب ها: زمین لرزه ، راور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
الحمدالله که خسارتی نداشته من از فارس یک سال جهت زیارت امام هشتم از طریق کرمان از این شهر عبور کردم و شب را در امام زاده معصومه این شهر استراحت کردم بسیار مردم خوب و مهمان نوازی دارد خدا بلا را از این مردم و شهر دور کند
آخرین اخبار